بستن

تور عمرانی شهردار و اعضای منتخب شورا

هفت‌برکه(گریشنا): اعضای منتخب شورای ششم و شهردار از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری بازدید کردند.

به گزارش هفت‌برکه، صبح دوشنبه بیست و هشتم تیرماه ۱۴۰۰ حسین مهروری، شهردار گراش به همراه اعضای منتخب شورای ششم از پروژه‌های نیمه تمام و در دست اقدام شهرداری بازدید کردند. این بازدید از ساعت ۸ صبح با مینی‌بوس آغاز شد و تا ساعت ۱۰:۳۰ ادامه داشت.

بازدید از پارک شهید سلیمانی، گراش لند، بهسازی و بازسازی کوچه‌های ۱۱ بلوار الله قلی خان، فرهنگ‌سرای پارک حاشیه، میدان ولایت، بلوار شهدا و پل بلوار شهدا، محوطه گلزار شهدا، پارک فخری، حاج آزاد و باغ خانواده، خیابان ساحلی و لایه روبی انتهای خیابان آبیاری، پارک بانوان، شهرک آزادگان و کوچه نگین۳،  گلستان۴ و همچنین انتهای بلوار حافظ انجام شد.

علی بیضایی، یکی از اعضای منتخب شورای ششم در خصوص هدف بازدید از این پروژه‌ها گفت: «اعضای شورای ششم در حال برنامه‌ریزی به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است تا پروژه‌های نیمه تمام شهرداری و شورای قبل را بررسی کند،هدف ما از این بازدید این است که در جریان عملکرد و پروژه‌های شهرداری قرار بگیریم تا در برنامه‌ها و اهداف آینده آن‌ها را در نظر داشته باشیم و تلاش کنیم هرچه سریعتر این طرح‌ها به سرانجام برسد.»

بیضایی در پایان افزود: «تشکر دارم از حسین مهروری، شهردار گراش که در این مدتی که شورا نبوده خیلی موثر و به خوبی توانسته کارها را پیش ببرد. باید قدردان زحمات ایشان باشیم.»

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

7 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top