بستن

سلیمی‌ها بعد از ۷ مدرسه، یک ون هم به آموزش و پرورش بخشیدند

هفت‌برکه(گریشنا): برادران خیر سلیمی یک دستگاه مینی‌بوس ون به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان به اداره آموزش و پرورش گراش هدیه دادند.

‌به گزارش هفت‌برکه، صبح دوشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ طی مراسمی با حضور مجید غلام‌پور، فرماندار گراش، ذبیح الله رضایی، مدیر آموزش و پرورش و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز از اقدام خیرخواهانه برادران سلیمی برای اهدای یک خودروی ون به اداره آموزش و پرورش شهرستان گراش تقدیر شد.

بعد از نوسازی مدرسه سلیمی توسط حاج عبدالمولی سلیمی، احمد سلیمی و غلامرضا سلیمی در سال ۹۸ این بار آن‌ها یک خودرو ون به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان به یاد پدرشان حاج اسدالله سلیمی به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش هدیه دادند.(خبر در هفت‌برکه)

رییس آموزش و پرورش: به این وسیله نقلیه نیاز مبرم داشتیم

ذبیح‌الله رضایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش ضمن قدردانی از نیک‌اندیشی برادران خیر سلیمی و پیگیری مهندس احمد عظیمی گفت: «از سوی برادران نیک اندیش سلیمی و با هدف تقویت ناوگان حمل و نقل آموزش و پرورش شهرستان، یک دستگاه مینی‌بوس ون به ارزش افزون بر ۸۰۰ میلیون تومان به این مدیریت اهدا شده است. با توجه به فرسودگی وسایل نقلیه آموزش و پرورش و نیاز مبرم در مأموریت‌های استانی فرهنگیان با عنایت خیران این اقدام شایسته صورت گرفت.»

مجید غلام‌پور، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش گراش در این جلسه گفت: «از مجموعه حمایت‌های خیرین بلند همت شهرستان در امور مختلف بویژه در حوزه آموزشی و فرهنگی تقدیر و تشکر می‌کنم، بدون مشارکت مردم و بویژه خیرین عزیز اداره امور جامعه به سختی انجام می‌شود. در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی باتوجه به وضعیت نگران کننده شهرستان از خیرین و معتمدین درخواست می‌کنم که توصیه لازم به مردم و اطرافیان داشته باشند.»

یک خانواده مدرسه‌ساز

خانواده سلیمی یکی از خانواده‌های پرکار در مدرسه‌سازی هستند و این خانواده در پنجاه سال اخیر هفت مدرسه را در گراش ساخته یا بازسازی کرده‌اند.

مدرسه پسرانه سلیمی سال ۱۳۶۰ توسط حاج اسدالله سلیمی و حاج علی‌ اکبر اکبری ساخته شد این مدرسه در حال حاضر توسط فرزندان حاج اسدالله سلیمی بازسازی می‌شود. دیگر مدرسه سلیمی گراش در خیابان درمانگاه قرار دارد که در حال حاضر به عنوان مدرسه غیر دولتی فرهنگ فعال است. حاج غلامحسین سلیمی سال ۱۳۵۲ این مدرسه را ساخت و فرزند او حاج عبدالرضا سلیمی در سال ۱۳۷۴ آن را تجدید بنا و نوسازی کرد.

جدیدترین مدرسه سلیمی گراش به دلیل قرار گرفتن در مجموعه مسکن مهر به عنوان مدرسه سلیمی مهر شناخته می‌شود. حاج عبدالحسین سلیمی فرزند حاج غلامحسین این مدرسه را ساخته است و سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. (خبر در گریشنا)

به گفته احمد درویشی عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز گراش: «حاج اسدالله سلیمی، حاج غلامعباس سلیمی و حاج باباحسن حسنی سه برادر بودند که در دهه پنجاه هر کدام یک مدرسه در شهر گراش ساخته‌‌اند. حاج باباحسن حسنی برادر بزرگ‌تر آن‌هاست.» مدرسه حسنی نیز دهه فجر سال گذشته بعد از نوسازی کامل توسط حاج محمدحسن حسنی، بازگشایی شد.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top