بستن

دیدار فرماندار گراش با مدیران کل تامین اجتماعی و ورزش و جوانان

هفت‌برکه: غلامپور، فرماندار شهرستان گراش با سفری به مرکز استان در هفته‌ی گذشته، با دو مدیر کل دیدار و مسائل و مشکلات مربوط را مطرح کرد.

به گزارش حجت عابدی، فرماندار گراش در دیدار با ابراهیم کشاورز، مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس، خواستار تسریع راه‌اندازی اداره تامین اجتماعی در گراش شد. او در دیدار با عباس حاجی‌زاده، مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، نیز درخواست افزایش سرانه‌ی ورزشی شهرستان گراش را مطرح کرد.

 

فرماندارگراش: ایجاد شعبه تامین اجتماعی در سلسله مطالبه مردم است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش یکشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ مجید غلام‌پور فرماندار گراش در دیدار با ابراهیم کشاورز مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس پیرامون تسریع در راه‌اندازی اداره تامین اجتماعی گراش گفتگو کرد.

مجید غلام‌پور فرماندار گراش در این دیدار  خواستار استقرار شعبه تامین اجتماعی در شهرستان شد و گفت: با توجه به حضور سه هزار و ۵۰۰ بیمه شده تامین اجتماعی در گراش ارتقای شعبه اقماری تامین اجتماعی در این شهرستان ضروری است.

وی با بیان اینکه ایجاد شعبه تامین اجتماعی در سلسله مطالبه مردم شهرستان گراش است، افزود: علی رغم اینکه سازمان تامین اجتماعی گراش به صورت یک شعبه اقماری در حال فعالیت است، اما به دلیل کمبود نیرو و امکانات نتوانسته است رضایت نسبی مردم را به دست آورد و مردم در این حوزه مطالبه جدی دارند.

غلامپور تصریح کرد: صنوف و صاحبان مشاغل اگر با خدمات این سازمان و تاثیر آن بیشتر آشنا شوند، همکاری‌های آن ها برای تحت پوشش قرار دادن افراد، بیشتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی یکی از نهادهای حمایتی کشور است که با عملکرد و فعالیت مثبت خود می تواند باعث آرامش مردم شود.

ابراهیم کشاورز مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس در این دیدار با بیان اینکه مکاتبات و موافقت‌های اولیه در استان انجام گرفته است، افزود: استقرار شعبه تامین اجتماعی در گراش با توجه به مصوبات و بخشنامه‌ها نیازمند پیگیری از طریق سازمان تامین اجتماعی کشور است. وی ابراز امیدواری کرد با توجه به درخواست مردم و پیگیری مسئولین شهرستان به ویژه نماینده مجلس در سطح کشور با استقرار شعبه تامین اجتماعی در گراش موافقت شود.

فرماندار گراش خواستار افزایش سرانه ورزشی شهرستان شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش یکشنبه ۱۳ تیرماه‌ ۱۴۰۰، مجید غلام‌پور  فرماندار گراش تکمیل پروژه‌های ورزشی و افزایش سهمیه سرانه ورزشی شهرستان را در دیدار با عباس حاجی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس پیگیری کرد.

مجید غلام‌پور فرماندار گراش در این دیدار با تاکید بر لزوم توجه به توسعه و تقویت زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان، اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی می‌تواند علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی در ایجاد تحرک و سرزندگی در جامعه نقش حائز اهمیتی داشته باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مهم شهرستان در حوزه ورزش قهرمانی، خواستار افزایش سرانه ورزشی شد و گفت: ورزشکاران گراشی با وجود کمبودها و مشکلات زیاد در حوزه زیرساخت، اما در رقابت‌های ورزشی در سطوح مختلف استانی و کشوری بسیار خوش درخشیده‌اند.

مجید غلام‌پور فرماندار گراش با تقدیر از پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: توسعه فضاهای ورزشی کمک به سلامت و نشاط جوانان است و بهره برداری از این طرح‌ها و پروژه ها گامی در جهت رفع مشکلات ورزشکاران است.

احداث زمین‌های چمن مصنوعی در پنج روستای بخش مرکزی، ارتقاء نمایندگی اداره ورزش و جوانان، تجهیز و تامین امکانات اداری و خودرویی، احداث چمن مصنوعی بزرگ ورزشگاه محبی، احداث سالن سرپوشیده در دهستان فداغ، تسریع در معرفی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در ارد و زینل آباد از جمله مطالب و طرح‌هایی بود که در دیدار فرماندار گراش با مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد.

عباس حاجی‌زاده مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه زمینه توسعه ورزش شهرستان گراش فراهم است گفت: احداث زمین چمن مصنوعی بزرگ ورزشگاه محبی، بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستای زینل آباد و احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای بخش مرکزی در دستور کار قرار دارد. وی نسبت به رفع مشکلات حوزه ورزش در شهرستان گراش قول مساعدت و پیگیری داد.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top