بستن

۳۹۹ داوطلب روی صندلی کنکور ۱۴۰۰

هفت‌برکه: کنکور ۱۴۰۰ با وجود شرایط قرمز با حضور ۳۹۹ داوطلب در شهرستان گراش در دو سالن شوری و محبی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود. 

به گزارش حجت عابدی، دوشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۰، ذبیح الله رضایی مدیر آموزش و پرورش گراش از افزایش ۱۰ درصدی شرکت‌کنندگان کنکور سراسری در شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در روزهای نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم تیرماه به تفکیک رشته‌ها در شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از این تعداد، ۲۴۷ نفر دختر و ۱۵۲ نفر پسر هستند که با هم به رقابت می‌پردازند.

رضایی افزود: در گروه آزمایشی هنر ۳۱ داوطلب دختر و ۷ داوطلب پسر، در گروه آزمایشی ریاضی ۱۱ داوطلب دختر و ۲۴ داوطلب پسر، در گروه علوم انسانی ۵۲ داوطلب دختر و ۳۹ داوطلب پسر در گروه علوم تجربی ۱۲۴ داوطلب دختر و ۶۹ داوطلب پسر، زبان‌های خارجه ۲۹ داوطلب دختر و ۱۳ داوطلب پسر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رییس آموزش و پرورش گراش اضافه کرد: بیشترین شرکت کنندگان در این آزمون مربوط به علوم تجربی و کمترین شرکت کننده مربوط به رشته ریاضی است.

وی گفت: تمامی سالن‌ها و مراکز آزمون به صورت کامل ضدعفونی می‌شوند و کارشناسان بهداشت نیز در محل آزمون حضور دارند تا آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. آزمون‌های هنر، زبان‌های خارجی، علوم انسانی و تجربی دختران در سالن شوری واقع در بلوار شهدا و دو آزمون ریاضی و فنی و علوم تجربی پسران در سالن محبی واقع در مسکن مهر برگزار می‌شود.

رضایی خاطر نشان ساخت: رعایت فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده و تهویه مناسب در محل برگزاری آزمون از مواردی است که در آزمون سرسرای حتما لحاظ خواهد شد.

اطلاعیه کنکور ۱۴۰۰

کنکوری‌ها باید چه نکاتی را رعایت کنند.
#اطلاعیه #کنکور سراسری شهرستان گراش

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبین کنکور سراسری ۱۴۰۰ می‌رساند؛ جهت برگزاری هر چه بهتر کنکور و ایجاد آرامش و امنیت خاطر در جلسه آزمون به نکات ذیل توجه نمایند:

۱️⃣ برای ورود به جلسه آزمون به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه عکس دار یا گواهی اشتغال به تحصیل عکس دار) الزامی است. داوطلبین گرامی حداکثر تا روز سه شنبه مورخ ۸ تیرماه ۱۴۰۰ برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت www.sanjesh.org مراجعه کنند.

۲️⃣ متقاضیان در صورت مشاهده اشکال در کارت شرکت در آزمون خود، ضرورت دارد در روز سه شنبه مورخ ۸ تیرماه ۱۴۰۰ به کارشناس سنجش و ارزشیابی اداره آموزش و پرورش مراجعه نموده و نسبت به رفع نقص احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

۳️⃣ متقاضیان حداقل ۳۰ دقیقه قبل از شروع فرایند در محل آزمون حضور یابند.

۴️⃣ به همراه داشتن فرم تکمیل شده خود اظهاری داوطلبان آزمون جهت حضور در آزمون الزامی می باشد.

۵️⃣ داوطلبین گرامی به همراه داشتن چند مداد سیاه نرم پررنگ ، پاک‌کن ، تراش در جلسه آزمون ضروری می باشد.

۶️⃣ از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، وسایل محاسباتی و هرگونه وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه حافظه دار (از قبیل تلفن همراه (حتی به صورت خاموش)، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و )…، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایید. درصورت همراه داشتن وسایل ذکر شده و تحویل آنها به هنگام ورود به محل حوزه، حوزه برگزاری هیچگونه مسئولیتی در قبال مفقود شدن یا آسیب دیدن وسایل مذکور، نخواهد داشت.

🔻یادآوری مهم: همراه داشتن هرگونه وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه حافظه دار (از قبیل تلفن همراه (حتی به صورت خاموش)، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و… ) در جلسه آزمون به عنوان تقلب و تخلف محسوب می گردد.

۷️⃣ داوطلبین گرامی رعایت نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در زمان ورود به جلسه الزامی است. انتظار می رود داوطلبین ماسک اضافی به همراه داشته باشند.

۸️⃣ داوطلبین گرامی جهت رفاه بیشتر و رعایت نکات بهداشتی، مواد خوراکی دلخواه خود را همراه داشته باشند.

۹️⃣ آدرس حوزه های برگزاری کنکور سراسری در شهرستان گراش:
📍حوزه دبیرستان محبی : گراش – مسکن مهر – دبیرستان متوسطه دوم محبی
📍حوزه سالن شوری : گراش – مدیریت آموزش و پرورش – سالن شوری

🔟 زمان و مکان آزمون سراسری ۱۴۰۰ به تفکیک رشته بنابر تصویر فوق می باشد.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top