بستن

قهرمانی جوشن در بازی‌های پیش‌فصل فوتبال

هفت‌برکه: جام رفاقت و همدلی که به شکلی بازی‌های پیش فصل فوتبال گراش قبل از برگزاری جام حذفی و لیگ بود، با قهرمانی مقتدرانه جوشن به پایان رسید.

به گزارش هفت‎‌برکه، مسابقات فوتبال برزگسالان گراش بعد از تعطیلی یک سال و نیمه به دلیل پاندومی کرونا با مسابقات جام رفاقت و همدلی به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان و با همکاری هیات فوتبال گراش در ورزشگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد. پنجم تیرماه ۱۴۰۰ در فینال بازی‌ها تیم جوشن با برتری ۳ بر صفر برابر اتحاد روی سکوی قهرمانی رفت.

در مرحله اول و گروهی این مسابقات شش تیم در قالب دو گروه سه تیمی رودروی هم قرار گرفتند. تیم‌های جوشن، اتحاد و پرسپولیس نوین در گروه الف و تیم‌های گراش جوان، ستاره آبی و شاهین در گروه ب با هم به رقابت پرداختند.

با انجام شش مسابقه در این مرحله از گروه الف تیم‌های جوشن و اتحاد هر دو با چهار امتیاز و از گروه ب تیم‌های گراش جوان با شش امتیاز و ستاره آبی با یک امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم شاهین موفق شدند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

در ادامه مسابقات در مرحله نیمه‌نهایی جوشن به مصاف ستاره آبی رفت و گراش جوان در مقابل اتحاد صف آرایی کرد.

در دیدار نیمه نهایی در وقت‌های معمول گراش جوان و اتحاد به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند و ضربات پنالتی تعیین کننده یکی از فینالیست‌ها بود که اتحاد توانست در ضربات پنالتی بهتر از گراش جوان باشد و به دیدار پایانی راه پیدا کند. در دیگر بازی نیمه نهایی ستاره آبی ابتدا یک بر صفر از حریف خودش جلو افتاد ولی جوشن توانست گل خورده خود را جبران کند و نتیجه بازی را دو بر یک کند و به دیدار فینال راه پیدا کند.

دیدار فینال ساعت ۲۲ شنبه ۵ تیرماه با قضاوت علی ساکنی به همراه کمک‌های خود مرتضی آشفته و اسماعیل بلبلی و داور چهارمی محمد صحراگرد بین دو تیم جوشن و اتحاد در ورزشگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

جوشن توانست با سه گل رضا قنبری‌زاده، بهنام و مجتبی شیرشمسی تیم اتحاد را شکست دهد و به مقام قهرمانی مسابقات جام رفاقت و همدلی در سال ۱۴۰۰ دست پیدا کرد تیم اتحاد در جایگاه دوم ایستاد و ستاره آبی و گراش جوان مشترکا سوم شدند.

در مراسم پایانی بازی در حضور پیشکسوتان باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان و سعید جعفری دبیر هیات فوتبال ابتدا از عوامل برگزاری مسابقات حسین حسن زاده، فاضل آشفته، سعید انصاری و مسعود بیضایی سپس از چهار داور دیدار پایانی و بقیه داوران این دوره از مسابقات تقدیر شد.

عبدالله درویشی دروازبان تیم فوتبال جوشن بهترین بازیکن دیدار فینال انتخاب شد و سپس به ترتیب لوح یادبود ابتدا به تیم‌های سوم ستاره آبی و گراش جوان و اتحاد به عنوان تیم دوم اهدا شد و در آخر لوح قهرمانی مسابقات توسط سعید جعفری، دبیر هیات فوتبال و عضو شورای ششم گراش تقدیم محمدرضا عبدالهی کاپیتان تیم جوشن شد.

جوشن با این قهرمانی خود را برای رقابت‌های جام حذفی و لیگ فوتبال گراش آماده می‌کند. قرار است بازی‌های حذفی فوتبال گراش پس از صدور اجازه از ستاد کرونا، در هفته‌های پایانی تیرماه آغاز شود. 

تیم فوتبال جوشن در آخرین بازی‌های برگزار شده پیش از کرونا، دی‌ماه ۱۳۹۸ توانسته بود قهرمانی جام حذفی فوتبال گراش را نیز به دست بیاورد. 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

  1. جوشن جز تیم های قدیمی و ریشه دار گراش هست و در این چند سال چندین بار قهرمان و نایب قهرمان لیگ و جام حذفی شهرستان شده است ولی متاسفانه هیچ گونه حمایتی نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top