بستن

۳۱ خودروی توقیفی منتظر مراجعه مالکین

هفت‌برکه: با اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ نیروی انتظامی، مالکینی که خودروهای آنان در سال‌های گذشته توقیف شده است می‌توانند برای ترخیص خودرو با تخفیف مراجعه کنند.

سروان رسول رنجبر، رئیس پلیس راهور شهرستان گراش، در گفتگو با هفت‌برکه گفت: برابر دستورالعمل ابلاغی شماره ۹۹۷ پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خصوص ایجاد تسهیلات ویژه جهت ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های طرف قرارداد نیروی انتظامی، این طرح از اول تیرماه به مدت دو ماه اجرایی می‌شود.

در این‌‌ طرح ویژه که به منظور ترخیص فوق‌العاده خودرو های متوقف در پارکینگ ها ابلاغ شده است، مالکین با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ می‌توانند برای ترخیص خودرو خود اقدام کنند.

پرداخت اقساطی جرایم و تخلفات، تعیین هزینه‌های پارکینگ بر اساس نرخ‌نامه‌ی سال ۱۳۹۴، اعمال تخفیف مبالغ جرایم دو برابر شده و همچنین ترخیص خودروهای رسوبی فاقد بیمه نامه شخص ثالث با اخذ تعهد مبنی بر عدم تردد از جمله تسهیلات نیروی انتظامی برای تشویق مالکین به مراجعه برای ترخیص خودرو است.

تمامی خودروهایی که تا پایان سال ۱۳۹۹ در پارکینگ‌های توقیفی، متوقف و تاکنون ترخیص نشده‌اند رسوبی و مشمول این طرح محسوب می‌شوند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top