بستن

فرماندار گراش همگام با رای‌اولی‌ها پای صندوق رفت

هفت‌برکه: فرماندار گراش از مردم خواست رای دادن را به ساعت‌های پایانی زمان رای‌گیری موکول نکنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰، در نخستین دقایق آغاز رای‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، فرماندار گراش به همراه اعضای هیات اجرایی با حضور در شعبه اخذ رای مدرسه سعادت رای خود را به صندوق انداخت.

دکتر مجید غلام‌پور فرماندار گراش در حاشیه فرایند رای گیری در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه مردم با آگاهی، شعور و با احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت کشور از پیر و جوان و مرد و زن در پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند.

وی با بیان اینکه انتخابات و حضور مردم در تعیین سرنوشت خود از بارزترین جلوه‌های دمکراسی است، اظهار داشت: امروز حماسه جدیدی را از ملت ایران به ویژه مردم انقلابی شهرستان گراش شاهد هستیم که به خاطر ایران، عزت و اعتلای کشور به ندای رهبری فرزانه انقلاب لبیک گفته و پای صندوق های رای حاضر شدند.

دکتر مجید غلام‌پور افزود: فرآیند رای گیری در تمامی شعب اخذ رای شهرستان بدون هیچ گونه مشکلی دنبال و رعایت اصول بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی به خوبی رعایت می شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گراش با تاکید بر اینکه مردم رای دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند، تصریح کرد: مردم برای رای دادن در ساعات اولیه مهلت اعلام شده اقدام کنند تا با تراکم جمعیت در ساعات پایانی مواجه نشویم.

وی حضور مردم در صحنه انتخابات و در شرایط کنونی که کشور درگیر تحریم‌های ظالمانه است را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: حضور پر رنگ مردم در پای صندوق‌های رای یک پاسخ دندان شکن به آمریکا و دیگر دشمنان این کشور است.

غلام‌پور فرماندار گراش که به همراه رای اولی ها رای خود را به صندوق انداخت گفت: همواره تأکید حضرت امام (ره) بر استقرار نظامی بود که سرنوشتش توسط مردم تعیین شود لذا بعد از شکل‌گیری انقلاب اسلامی با رأی قاطبه مردم، نظام جمهوری اسلامی بر کشور حاکم شد و پس از آن تا به امروز در انتخابات‌های مختلف مردم در تعیین سرنوشت کشور نقش دارند و امید است تمام افراد واجد شرایط و رای اولی ها با حضوری پرشور اگاهانه حماسه ماندگار را رقم بزنند

فرماندار گراش گفت: ۳۹ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف شهرستان به صورت ثابت و سیار مشغول جمع آوری آرای مردم هستند.

غلام‌پور از تأیید صلاحیت حدود ۸۴ درصد از داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: صلاحیت ۱۱۹ نفر از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان گراش تأیید و صلاحیت ۱۴ نفر از آنها نیز از سوی هیأت نظارت رد شده است.

فرماندار گراش اضافه کرد: در شهرستان گراش برای ۶۵ کرسی شوراهای شهر و روستا رقابت می‌کنند که از این تعداد ۱۰ کرسی برای شورای اسلامی شهرهای گراش و ارد و ۵۵ کرسی برای شورای اسلامی روستاها در انتخابات این دوره در نظر گرفته شده است.

دکتر غلامپور با اشاره به سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: تعداد شعبه‌های اخذ رأی روز ۲۸ خردادماه در شهرستان گراش نسبت به دوره قبل با ۱۰ درصد افزایش به ۳۹ مورد رسیده است که از مجموع شعبه‌ها، ۹ مورد مربوط به بخش مرکزی است و ۷ شعبه هم به بخش ارد و بقیه هم به مرکز شهرشتان اختصاص دارد.

نماینده عالی دولت در گراش با اشاره به جزئیات شعب اخذ رأی درشهرستان گراش، افزود: از تعداد ۳۹ شعبه اخذ رأی تعداد ۳۱ شعبه ثابت و ۸ شعبه سیار است.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. جناب شما ساعت چن رفتین؟ من ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه محل اخذ رأی بودم😀 هنوز شروع نشده بود.باید بهم مدال افتخار بدن✊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top