بستن

تصادف شدید در بلوار خلیج فارس، کارگر افغانستانی در دم جان سپرد

هفت‌برکه: کارگر ۵۰ ساله افغانستانی در تصادف با خودرو سمند در دم جان سپرد.

به گزارش هفت‌برکه جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ امدادگران روز و شب پر حادثه‌ای را پشت سر گذاشتند. مهمترین حادثه، مرگ یک کارگر افغانستانی در بلوار خلیج فارس، ورودی گراش از سمت لار بود.

به گزارش پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر گراش حادثه ساعت ۲۰ و ۳۷ دقیقه رخ داده است. که در اثر آن یک کارگر افغانستانی به سن تقریبی ۵۰ سال جان سپرد و ۶ نفر سرنشین خودرو سمند که کارگران ایرانی ساکن گراش بودند صدمه جزیی دیدند.

شدت تصادف به حدی بوده است که کارگر افغانستانی از یک طرف بلوار به سمت دیگر پرتاب شده و در آن طرف سه خودرو دیگر نیز با او برخورد می‌کنند. خودرو سمند نیز در محل برخورد صدمه دیده بود.

سروان رسول رنجبر رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گراش در مورد دلیل این حادثه گفت: «خودرو سمند در مسیر لار به گراش در حرکت بوده است. راننده در اظهارات خود مدعی است که فردی که رد حال عبور از عرض جاده بوده تا میانه جاده آمده و سپس برگشته است و او نتوانسته که از برخورد جلوگیری کند. دلیل اصلی تصادف بعد از تشکیل کمیسیون و بررسی دقیق موضوع مشخص خواهد شد.»

سروان رنجبر با توصیه به رعایت سرعت مطمئنه گفت: «سرعت مجاز در این نقطه حداکثر ۱۰۰ کیلومتر است و در این سرعت رانندگان به خوبی می‌توانند از برخوردها خودداری کنند. مهم‌ترین موضوع در این نوع تصادف رعایت سرعت مجاز است.»

رنجبر با اشاره به تعداد زیاد تصادف‌ و انحراف‌ از مسیر در بلوار خلیج فارس گفت: «بسیاری از رانندگان در این مسیر از سرعت مجاز تخطی می‌کنند. چند روز پیش راننده خانمی را که با وانت پیکان در این مسیر با سرعت ۱۵۰ کیلومتر عبور می‌کرد، متوقف کردیم. در این سرعت قطعا راننده کنترل چندانی بر خودرو ندارد.»

دو حادثه دیگر با موتور

حادثه تصادف بلوار خلیج فارس تنها ماموریت امدادگران هلال‌احمر نبود. ظهر امروز جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ تصادف موتورسیکلت با خودرو در خیابان تمیز دو مصدوم داشت که مصدومین نیروهای امدادی هلال‌احمر به بیمارستان گراش منتقل شدند.

عصر امروز نیز در مرکز شهر گراش و نزدیکی خیابان بسیج  یک راننده موتورسیکلت در حال رانندگی دچار تشنج شده و از موتورسیکلت سقوط می‌کند. این مصدوم نیز بعد از خدمات اولیه امدادی توسط آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان منتقل شد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top