بستن

جعفرپور از صدا و سیما گلایه کرد

جعفرپور از این که در نوشتن عنوان رسمی‌اش در برنامه‌ی «خانه ملت»، نام گراش جا افتاده بود، با ارسال نامه از صدا و سیما گلایه کرد.

جعفرپور که روز پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه برای مناظره با علی مطهری، دیگر نماینده مجلس، درباره مسایل فرهنگی مجلس به برنامه «خانه ملت» رفته بود، در این نامه به مدیر کل امور مجلس سازمان صدا و سیما نوشته است که در عنوان رسمی او فقط نام شهرستان‌های لار و خنج درج شده بود؛ و خواستار شده است که در خصوص عدم تکرار چنین اشتباهای تذکر داده شود.

متن کامل این نامه به این شرح است:

برادر گرامی جناب آقای عاطفی

مدیر کل امور مجلس سازمان صدا و سیما

احتراما به استحضار می‌رساند مناظره‌ای با موضوع مسایل فرهنگی و سینمایی با حضور اینجانب و جناب آقای دکتر علی مطهری نماینده‌ی مردم شریف تهران در مورخه ۲۱/۱۰/۹۱ از برنامه‌ی صدای ملت سیما پخش گردیده است، اما در هنگام پخش این برنامه در کنار نام بنده که نماینده‌ی مردم شریف شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش می‌باشم تنها نام دو شهرستان لارستان و خنج درج گردیده بود. لذا با توجه به وجود حساسیت‌های موجود در برخی مناطق خواهشمند است تذکر فرمایید از اشتباهاتی این‌چنین که موجبات رنجش خاطر برخی موکلین حوزه‌های انتخابیه را به وجود می‌آورد پرهیز شود و با دقت بیشتری تدوین چنین برنامه‌های حساسی صورت پذیرد.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top