بستن

در دفتر امام جمعه گراش چه گذشت؟

شنبه‌شب ساعت 9 دفتر امام جمعه گراش مالامال از شهروندانی بود که خواستار روشن شدن برخی ابهامات در خصوص مسائل شهر و شهرستان گراش بودند. در این جلسه که امام جمعه گراش، فرماندار شهرستان، فرمانده انتظامی شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر، و جمعی دیگر از مسئولین و معتمدین حضور داشتند، یک نفر از حضار به نمایندگی سوالات و ابهاماتی را مطرح نمود. از جمله‌ مهمترین این مسائل، می‌توان به بحث محدوده شهرستان، راه‌اندازی و استقلال ادارات، و همچنین شایعاتی که درباره عمل‌کرد بعضی مسئولین در شهر پیچیده بود اشاره کرد.

 

جلسه در دفتر امام جمعه

شنبه‌شب ساعت ۹ دفتر امام جمعه گراش مالامال از شهروندانی بود که خواستار روشن شدن برخی ابهامات در خصوص مسائل شهر و شهرستان گراش بودند. در این جلسه که امام جمعه گراش، فرماندار شهرستان، فرمانده انتظامی شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر، و جمعی دیگر از مسئولین و معتمدین حضور داشتند، یک نفر از حضار به نمایندگی سوالات و ابهاماتی را مطرح نمود. از جمله‌ مهمترین این مسائل، می‌توان به بحث محدوده شهرستان، راه‌اندازی و استقلال ادارات، و همچنین شایعاتی که درباره عمل‌کرد بعضی مسئولین در شهر پیچیده بود اشاره کرد.

در این جلسه ابتدا مهندس خواست‌خوایی، فرماندار شهرستان گراش، گزارشی از عمل‌کرد یک‌ساله فرمانداری ارائه داد و اظهار داشت: «در این مدت، پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته‌ایم و در کمتر شهرستان نوپایی طی یک سال و خرده‌ای، این تعداد ادارات مستقر شده است.» او این موفقیت را مرهون برکت شهیدان گراش دانست، و به همکاری امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، و شورای شهر، در این زمینه با فرمانداری اشاره کرد و تاکید کرد: «اگر این همکاری وجود نداشت، این پیشرفت امکان‌پذیر نبود.» فرماندار گراش در مورد بودجه ادارات مستقر شده توضیح داد که این بودجه تصویب شده و در راه است؛ و درباره به‌سازی گلزار شهدا نیز توضیح داد که طرح پروژه آماده است و بخشی از بودجه آن نیز تامین شده است و به زودی اجرا خواهد شد. خواست‌خدایی از مردم و مسئولین خواست که با توجه به نزدیک شدن به موسم انتخابات و همچنین فصل سرشماری نفوس و مسکن، همدلی خود را حفظ کنند.

پس از فرماندار، مهندس هادی‌پور، نماینده شهرک صنعتی گراش، از تمام شدن لوله‌گشی گاز به این شهرک خبر داد و از حمایت ویژه فرماندار در راه‌اندازی این پروژه تشکر کرد. پس از او، رییس اداره بنیاد مسکن نیز درباره طرح‌های این اداره توضیحاتی ارائه داد، و او نیز از حمایت ویژه فرماندار تشکر کرد.

دکتر فتحی، رییس شورای اسلامی شهر گراش، سعی نمود برخی اتهامات و ابهاماتی را که در مورد عمل‌کرد شورا به وجود آمده بود برطرف کند. او نیز توضیحاتی در خصوص طرح و نحوه‌ی تامین بودجه‌ی گلزار شهدا ارائه داد و اظهار کرد تصمیم شورا مبنی بر مسقف نکردن قبور شهدا، بر اساس طرح کشوری بنیاد شهید بوده است. او در مورد سوالی که در خصوص محدوده مطرح شده بود نیز از مردم خواست که صبور باشند و مطمئن باشند که شورا در حال پیگیری موضوع است و هیچگاه به دروغ متوسل نخواهد شد و هیچ اقدامی که به ضرر منافع شهر و مردم باشد انجام نخواهد داد.

البته جلسه به همین آرامی پیش نرفت، و در خلال توضیحات دکتر فتحی و دیگر اعضای شورا، حضار بر سوالات و خواسته‌های خود افزودند. در پایان، حجت الاسلام حلاجی، امام جمعه گراش، از حضور مردم و مسئولین تشکر کرد، و از حساسیت و پیگیری آنها نسبت به مسائل شهر قدردانی کرد و بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی که همیشه در میان مردم بوده است تاکید کرد.

ساعت حدود ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه را نشان می‌داد که جلسه با ختم صلوات و روبوسی مسئولین پایان یافت. جلساتی که با توجه به اشتیاق مردم برای دریافت گزارش عملکرد مسئولین می‌تواند در محیطی مناسب‌تر با حضور بیشتر برگزار شود.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top