بستن

معاون فرماندار: تحقق مشارکت حداکثری، اساس کار ستاد انتخابات گراش

هفت‌برکه: با حضور معاون استاندار فارس روند آمادگی برگزاری انتخابات در گراش بررسی شد.

به گزارش حجت عابدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات گراش، پنجشنبه ۵ خردادماه در جلسه اعضای ستاد انتخابات شهرستان گراش با عبدالرضا قاسم‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس، بر آمادگی برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان گراش تاکید شد.

قاسم فرسوده، معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی فرمانداری گراش، در این جلسه با بیان اینکه تمامی بسترها برای برگزاری انتخاباتی سالم، بی‌طرفانه و قانونمند در شهرستان فراهم است، اظهار داشت: فرایند انتخابات در این شهرستان بر اساس تقویم زمانبندی ستاد انتخابات کشور در حال اجرا است و جلسات ستاد انتخابات و هیات اجرایی به صورت مستمر برگزار و مسائل و موضوعات مرتبط با انتخابات هر‌ یک بر اساس شرح وظایف قانونی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

او تحقق مشارکت حداکثری را اساس کار ستاد انتخابات شهرستان گراش دانست و افزود: در روند امور مرتبط با ستاد انتخابات شهرستان گراش عمده امور اجرایی و پشتبانی بر عهده کمیته‌های این ستاد است که تاکنون با تلاش همه همکاران در مرکز شهرستان و بخش‌های تابعه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و شرایط و امکانات برای برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در شرایط شیوع بیماری کرونا فراهم شده و از زمان شروع فرایند انتخابات تدابیر لازم برای برگزاری این رویداد مهم مهیا شده است.

قاسم فرسوده، رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان گراش، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت که  انتخاباتی پرشور، سالم و در امنیت کامل برگزار شود، گفت: مردم همواره پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و اکنون در این دوره که کشور در شرایط حساسی قرار دارد حضور گسترده و حداکثری مردم مشت بزرگی بر دهان بدخواهان نظام است.

وی به کمبودها و نیازهای شهرستان در حوزه فناوری و اطلاعات، حمل و نقل و تجهیزات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات در شهرستان گراش اشاره و خواستار رفع ان شد.

عبدالرضا قاسم پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس در این جلسه با اشاره به اهمیت تلاش برای تحقق مشارکت بالا در انتخابات، گفت: لازمه چنین کاری، فراهم کردن زمینه‌های حضور همه سلایق و جریانات سیاسی فعال در این عرصه سرنوشت‌ساز است.

وی با بیان اینکه امنیت و سلامت انتخابات سرلوحه امور است، تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت کاری امروز مسئولان، فراهم کردن بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی آزاد، سالم، رقابتی و قانونمند است.

قاسم پور بر ضرورت بی طرفی از سوی همه دست اندرکاران انتخابات در سطح فرمانداری ها تاکید کرد و گفت: تامین امنیت و سلامت انتخابات در سایه عمل به قانون و امانت داری از رای مردم حاصل می شود.

وی با بیان اینکه وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی هماهنگی، پشتیبانی و همکاری با مجریان برگزاری انتخابات در شهرستان است، گفت: باید از تمام ظرفیت های قانونی و به ویژه کمک شهردارای در شهر و دهیاری‌ها در روستاها برای برگزاری انتخابات بهره برد.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه عملکرد گراش در مبارزه با بیماری کرونا نسبت به شهرستان‌های دیگر مطلوب‌تر است، بر ضرورت اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند و مراقبت بیشتر تاکید کرد.

در این جلسه که با حضور عبدالرضا قاسم پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس، امین کهوا مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری و عبدالرضا صادقی مدیرکل اموراداری و مالی استانداری، قاسم فرسوده معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی فرمانداری گراش، عابدین ابولی بخشدار مرکزی و اعضای ستاد انتخابات شهرستان گراش برگزار شد آخرین وضعیت و آمادگی شهرستان گراش برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top