بستن

قدرت نمایی کمانداران کیان در مسابقات استانی

هفت‌برکه: کمانداران باشگاه کیان گراش در اولین  مسابقات هیأت استان فارس در سال ۱۴۰۰ با کسب بهترین نتایج، دو طلا و دو نقره به دست آوردند.

به گزارش ابوالقاسم شیری روابط عمومی باشگاه کیان عبدالله محمدی در بخش ریکرو بزرگسالان، سعید محمدی در بخش ریکرو بزرگسالان، حمید محمدی در بخش کامپوند بزرگسالان و فاطمه محمدی در بخش ریکرو بزرگسالان اعضای تیم کیان در این مسابقات بودند. این مسابقات ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به میزبانی شیراز و در مجموعه ورزشی پردیس در مسافت سی متر برگزار شد.

فینال تمام گراشی بخش ریکرو

عبدالله محمدی که از قهرمانان باسابقه این رشته است، پس از کسب امتیاز ٣٢۴ در دور گروهی به مصاف کمانداری از مرودشت رفت که با قاطعیت و برد ۶ بر صفر به دور نیمه نهایی صعود کرد. این کماندار در دور نیمه نهایی در بازی دیدنی و تنگاتنگ با امتیاز شش بر چهار از رقیب دیرینه و عنوان دار خود محمد فلاح از شیراز پیشی گرفت و به فینال رقابت های ریکرو آقایان راه یافت.

سعید محمدی مربی تیم کیان و قهرمان سال قبل این رقابت‌ها که برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها شرکت کرده بود نیز پس از کسب امتیاز ٣٢٣ در دور گروهی در اولین دیدار حذفی به مصاف بازیکنی از شیراز رفت که با نتیجه شش بر چهار بر این بازیکن غلبه کرد و به دور نیمه نهایی راه یافت.

در دور نیمه نهایی نیز به مصاف فرهاد زارع کماندار مطرح مرودشتی رفت که طی رقابتی حساس و نفسگیر پس از تساوی پنج بر پنج در سه دور این مسابقه در مرحله تیر طلایی توانست حریف خود را مغلوب کند.

فینال مسابقات ریکرو را گراشی‌ها برگزار کردندکه در یک رقابت جذاب و دیدنی عبدالله محمدی توانست با استفاده از تجارب ارزشمند خود به مقام اول این دوره از مسابقات در بخش کمان ریکرو برسد. به این ترتیب مدال طلا و نقره ریکرو بزرگسالان در بخش آقایان به گراش رسید.

حمید محمدی قهرمان نامی تیروکمان استان فارس در بخش کامپوند در این دوره از مسابقات نیز با قاطعیت بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای بخش کامپوند آقایان را از آن گراش کرد.

فاطمه محمدی ورزشکار آینده‌دار تیراندازی با کمان استان فارس که در بخش کمان ریکرو و رده سنی جوانان باید در این مسابقات شرکت می‌کرد با رضایت مربی باشگاه در رده بزرگسالان به مصاف حریفان رفت و با عملکردی تحسین برانگیز توانست مدال نقره بزرگسالان در بخش بانوان را کسب کند. به این ترتیب باشگاه کیان گراش با کسب دو مدال طلا و دو مدال نقره موفق‌ترین تیم در رده بزرگسالان این دوره از رقابت‌ها بود.

سعید محمدی مربی باشگاه کیان ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های پیشین اداره ورزش و جوانان گراش و  روزی‌طلب ریاست هیات تیراندازی با کمان استان فارس و خیرین نیک اندیش گراش ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی راهبردی که تدوین شده و حمایت پر رنگ تر مسئولین و خیرین بتوانیم در گام بعد مدال‌های کشوری را افزایش دهیم و پس از آن حضور و موفقیت در میادین بین المللی را تجربه کنیم.

1 نظر

  1. تبریک به کمانداران قهرمان 👏🏻👏🏻👏🏻
    شما مستحق دریافت مدال کشوری هستید و بیشتر از این خوشحالم که تلاش های بی وقفه مربی گرانقدر جناب سعید محمدی بی ثمر نبوده و باعث دریافت ۴ مدال شده….
    واقعا دست مریزاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top