بستن

پاسخ نماینده به پیش‌نهاد فرمانده سپاه: قرارگاه محرومیت‌زدایی در شهرستان تشکیل شود

هفت‌برکه: هفته گذشته فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گراش در نامه‌ای به نماینده مجلس با توجه به محرومیت‌های موجود در شهرستان و حوزه انتخابیه پیش‌نهاد تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی را مطرح کرد. (خبر در هفت‌برکه) مهندس حسین حسین‌زاده، نماینده مردم در مجلس یازدهم، با استقبال از این پیش‌نهاد سرهنگ ستاری اعلام کرد: «از شما و جناب آقای غلامپور فرماندار محترم شهرستان گراش درخواست دارم که این قرارگاه را به ریاست فرماندار محترم که متولی ساختار و توان اداری و دولتی شهرستان هستند و دبیری خودتان ایجاد و با هماهنگی یکدیگر از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستان بهره ببرید.»

مهندس حسین‌زاده در این نامه اشاره کرده است: «فرمانداران محترم و مسئولان شهرستان‌ها باید پیگیری کنند تا آن ۱۴۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بودجه محرومیت‌زدایی به طور کامل جذب و با تصمیم و برنامه‌ریزی قرارگاه‌ها به دقت صرف مناطق و روستاهای محروم شود.»

متن کامل پاسخ نماینده را در هفت‌برکه بخوانید:

جناب سرهنگ ستاری
فرمانده محترم سپاه شهرستان گراش

با سلام و تحیات
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما، سالروز تشکیل بسیج سازندگی که در سال‌های گذشته افتخارات بسیاری را رقم زده است، خدمت شما و بسیجیان عزیز و مردم‌یار تبریک فراوان عرض می‌کنم.

خدمات فراوان بسیج سازندگی بر هیچ کس پوشیده نیست. جهاد سازندگی که به فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت و نهالی بود که می‌توانست در محرومیت‌زدایی و ایجاد اقتصاد و امنیت پایدار نقش‌آفرین باشد و به درختی تنومند تبدیل شود، متاسفانه به دلیل تنگ‌نظری‌های سیاسی عده‌ای ادغام و متوقف شد، اما دیری نگذشت که در پایان دهه هفتاد و با فرمان امام خامنه‌ای، بسیج سازندگی تشکیل و آن امید از دست رفته احیا شد.

امروز بسیج سازندگی توانسته آن آرزوهایی که برای جهاد سازندگی متصور بود را زنده کند و با امیدبخشی به مناطق محروم، زندگی را به جریان بیاندازد. اقدامات این بسیج در سراسر کشور و به خصوص در استان فارس بی‌نظیر است و باید قدر دانست.

بنابر گزارش‌هایی که از اقدامات این بسیج در شهرستان گراش و در شهرستان‌های لارستان، خنج و اوز دریافت کردم، اقدامات بسیار اثرگذاری انجام گرفته است. خدمت شما و دیگر فرماندهان انقلابی و ارزشمند سپاه خداقوت عرض می‌کنم و دست تک تک جهادگران عزیز را می‌بوسم. خدا پشت و پناه و یاور شما باشد که در این روزهای سخت، کنار مردم بودید.

اما همانطور که خودتان اشاره فرمودید، متاسفانه منطقه همچنان از محرومیت‌های بسیاری رنج می‌برد و این شایسته ما نیست. پیشنهادی که مطرح فرمودید، پیشنهاد بسیار خوب، سنجیده و بجاست. بنده از شما و جناب آقای غلامپور فرماندار محترم شهرستان گراش درخواست دارم که این قرارگاه را به ریاست فرماندار محترم که متولی ساختار و توان اداری و دولتی شهرستان هستند و دبیری خودتان ایجاد و با هماهنگی یکدیگر از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستان بهره ببرید. همچنین در راستای برنامه‌ریزی بهتر و هم‌افزایی بیشتر هر سه ماه یک‌بار گزارش کتبی اقدامات صورت گرفته به دفتر اینجانب منعکس نمایید.

از آنجایی که اولویت اصلی منطقه محرومیت‌زدایی است، رایزنی‌ها و تلاش‌های بسیاری انجام دادم تا در بودجه ۱۴۰۰، بیشترین بودجه محرومیت‌زدایی در استان به حوزه انتخابیه اختصاص یابد که خوشبختانه این اتفاق افتاد و به اطلاع عموم مردم نیز رسید.

بنده پشتیبانی‌های کامل انجام خواهم داد و خود را موظف می‌دانم که حامی محرومیت‌زدایی باشم. توان‌ دستگاه‌های استانی و کشوری را هم ان‌شاالله به یاری شما خواهم آورد.

به دیگر فرمانداران محترم و فرماندهان سپاه نیز پیشنهاد می‌دهم که این قرارگاه در شهرستان‌های لارستان، خنج و اوز تشکیل شود.

فرمانداران محترم و مسئولان شهرستان‌ها باید پیگیری کنند تا آن ۱۴۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بودجه محرومیت‌زدایی به طور کامل جذب و با تصمیم و برنامه‌ریزی قرارگاه‌ها به دقت صرف مناطق و روستاهای محروم شود.

امید است با تشکیل این قرارگاه‌ها شاهد اتفاقات خوب و امیدوارکننده در راستای محرومیت‌زدایی در منطقه جنوب استان فارس باشیم.

دوام توفیقات شما را از ایزدمنان خواستارم

حسین‌ حسین‌زاده
نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی

رونوشت:
فرماندار محترم شهرستان گراش

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top