بستن

نیروهای مسلح برای امور بیمه‌ای خود به لار می‌روند

شعبه سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در لارستان به نظامیان شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش خدمات می‌دهد.
حسین پیروز مسئول سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در لارستان عنوان داشت ، در استان فارس ۱۲ شعبه جدید راه اندازی شده که خوشبختانه ۱ شعبه نیز به لارستان تعلق گرفته است .
وی خاطر نشان کرد با راه اندازی این شعبه در لارستان کلیه افراد وابسته به نیروهای مسلح در لارستان ، خنج و گراش می توانند از خدمات این سازمان استفاده کنند و با توجه به الکتریکی بودن صدور دفترچه دیگر شهرستان های همجوار می توانند از این امکانات استفاده کنند .
پیروز در خصوص خدمات این سازمان عنوان داشت : تا کنون کلیه پرسنل نیروهای مسلح شامل : سپاه ، ارتش ، نیروی انتظامی و … جهت صدور دفترچه بیمه و کلیه‌ی خدمات مربوط به بازنشستگان باید به مرکز استان مراجعه می کردند که خوشبختانه با راه اندازی این سازمان بیش از ۲۸ نوع از این نوع خدمات در لارستان ارائه می گردد .
مسئول سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در خصوص خدمات درمانی این مرکز افزود متاسفانه در حال حاضر در لارستان به دلیل عدم وجود درمانگاه و بیمارستان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و عدم قرارداد با پزشکان متخصص نیز خدمات خاصی در لارستان ارائه نمی گردد و بیمارستان امام رضا (ع) لار و دیگر مراکز درمانی لار نیز از ارائه خدمات بیمه‌ای به این بیماران خودداری می نمایند که امید داریم در آینده این مشکل حل شود . این در حالی است که در شهرستان‌های همجوار مانند جهرم و یا شیراز به دلیل وجود بیمارستان تامین اجتماعی و نیروهای مسلح کلیه خدمات درمانی به صورت رایگان و یا با کمترین هزینه امکان پذیر است و امیدواریم در آینده با راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی در لارستان یکی از مشکلات لارستان بر طرف شود.
حسین پیروز در خصوص ساختمان این سازمان نیز افزود، در حال حاضر این سازمان در اداره پست مرکزی واقع در شهر قدیم مستقر است که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم ساختمانی در خور شان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح لارستان راه اندازی کنیم.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top