بستن

دو خودرو و دو موتور با پلاک مخدوش توقیف شد

هفت‌برکه: چهار وسیله نقلیه که پلاک خود را برای فرار از جریمه‌ی منع تردد دستکاری کرده بودند، در گراش توقیف و به پارکینگ فرستاده شد.

به گزارش هفت‌برکه، سروان رنجبر، رییس پلیس راهور گراش، گفت: «متاسفانه برخی از شهروندان برای فرار از قانون یا به قصد شوخی، پلاک خودرو یا موتور خود را مخدوش می‌کنند تا وسیله نقلیه قابل شناسایی نباشد. با این موارد به شدت از سوی مامورین راهنمایی و رانندگی برخورد می‌شود و در صورت مشاهده، به جز جریمه منع تردد، وسیله نقلیه نیز توقیف خواهد شد.»

رنجبر گفت: «مخدوش کردن پلاک صرفا یک تخلف ساده نیست و از نظر قانون جرم محسوب می‌شود. در این موارد، متهم به دادگاه معرفی شده و ممکن است مجازات تا یک سال حبس اعمال شود.»

سروان رنجبر گفت: «در ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ دو خودرو و دو موتورسیکلت با پلاک مخدوش که در شهر گراش تردد داشتند توقیف شدند. از هفته گذشته که مقررات منع رفت‌وآمد در گراش تشدید شده است، تاکنون مامورین راهنمایی و رانندگی در معابر حضور دارند.»

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی در مورد مقررات منع رفت و آمد شبانه گفت: «این مقررات مصوبات ستاد ملی کرونا است و ما هم مجری قانون هستیم. منع تردد شبانه برای حفظ سلامت مردم و با هدف کاهش جمع‌های خانوادگی تدوین شده است. هدف اصلی ما هم این است که با تذکر به شهروندان و حضور در معابر، به کاهش رفت‌وآمد و به دنبال آن کاهش انتشار ویروس کمک کنیم. اما اگر همشهریان در این مورد به قانون کم‌توجهی کنند، چاره‌ای به جز جریمه و اعمال قانون نمی‌ماند.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top