هفت‌برکه: یعقوب صادقی یکی دیگر از بازنشسته‌های آموزش و پرورش است که بعد از دوره سوم، برای دومین بار پا به رقابت‌های انتخاباتی شورای شهر می‌گذارد.

یعقوب صادقی فرزند قدرت و متولد ۱۳۴۱ است. او دارای مدرک کارشناسی مدیریت آموزشی و بازنشسته آموزش و پرورش است. او مدتی را نیز در سمت مسئول حراست اداره آموزش و پرورش خدمت کرد. صادقی که به فعالیت‌های حزب‌اللهی در گراش شناخته می‌شود، به گفته‌ی خودش، در حال حاضر وقتش را در خانه و مسجد می‌گذراند.

Yaqou Sadeghi 02

او پیرامون هدف و اولویت‌هایش از حضور در صحنه‌ی انتخابات، بسیار کوتاه و مختصر به خبرنگاران گفت: «احساس وظیفه، هدفم از شرکت در شورای ششم است. به نظر من اولویت‌ شورای ششم خدمت به جامعه و مردم است و هنوز برنامه و شعاری ندارم. فقط خدمت به مردم.»

صادقی به صورت مستقل تصمیم به ثبت‌نام در انتخابات کرده است: «از طرف کسی نیامدم و نیستم. با توجه به وضعیتی که بود و وضعیت دوره‌های گذشته، برای حضور در انتخابات، احساس مسئولیت کردم. من مقید به هیچ حزب خاصی نیستم و خودم را به متعلق به مردم می‌دانم.»

او تصمیمی برای ائتلاف یا کناره‌گیری به نفع کسی را ندارد و می‌گوید: «تصمیم به کناره‌گیری ندارم اما مشخص نیست که در آینده چه چیزی پیش می‌آید.»

او عقیده دارد اعضای شورای پنجم به وظیفه‌ی خود عمل نکردند: «شورای پنجم به وظیفه خودشان عمل نکردند، یا وظیفه شورا را نشناختند و یا اشتباهی آمده بودند، کسانی که باعث شدند شورا منحل شود به مردم و جامعه خیانت کردند و این توهین به مردم است چون وظیفه‌شان را نشناختند و اشتباهی بودند.»

 

تکمیل خبر: یعقوب صادقی نیز به جمع انصرافی‌ها پیوست

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، یعقوب صادقی نیز انصرافش را از نامزدی انتخابات شورای شهر گراش اعلام کرد.

صادقی که خبر انصرافش را در گروه‌های واتساپی منتشر کرد، به هفت‌برکه گفت انصرافش را امروز عصر به فرمانداری اعلام کرده است.

صادقی در نامه‌ی انصرافش نوشته است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اینجانب یعقوب صادقی از کاندیدهای شورای اسلامی شهر با توجه به حضور نیروهای جوان و متخصص، حضور اینجانب ضرورتی را نمی‌بینم و انصراف خود را اعلام می‌دارم و امیدوام بتوانم در قسمت‌های دیگر بهترین خدمت و بزرگترین خدمت به جامعه به ویژه شهر گراش انجام دهم.

#شوراششم #نامزد۲۵

خبرها و سوابق یعقوب صادقی در هفت‌برکه

Yaqou Sadeghi Enseraf