در جلسه کمیته فنی و مربیان هیات تنیس روی میز شهرستان برنامه مسابقات بهمن‌ماه ریخته شد و مربیان تیم‌های تنیس‌روی میز گراش انتخاب شدند.
به گزارش هیات تنیس‌روی میز گراش ابوالفضل دیباچی به عنوان مربی تیم نونهالان و نوجوانان و حسین درویشی به عنوان مربی تیم بزرگسالان برای اعزام به مسابقات قهرمانی استان انتخاب شدند.

در بهمن‌ماه پینگ‌پنگ‌بازان گراش در  مسابقات آزاد ویزه انتخابی دسته برتر در اوایل بهمن ماه با هم رقابت می‌کنند. همچنین دو دور مسابقه انتخابی بزرگسالان برگزار می‌شود و نفرات برای اعزام به مسابقات قهرمانی استان که مورخ ۱۹ الی ۲۰ بهمن ماه در شیراز برگزار خواهد شد انتخاب می‌شوند. بین ۸ نفر برتر  مسابقات انتخابی برگزار خواهد شد و یک نفر انتخاب و یک نفر از سوی کمیته فنی انتصاب می‌شود.  عبدالهادی موغلی و حمیدرضا موغلی به دلیل اعزام به مسابقات استانی و کشوری دیگر اعضای تیم گراش در مسابقات قهرمانی استان خواهند.

در بهمن‌ماه مسابقات انتخابی نوجوانان و نونهالان نیز برگزار خواهد شد و در هر رده دو نفر به مسابقات استانی اعزام می‌شوند.

از دیگر مسابقات پیش‌بینی شده مسابقه بانوان لار و گراش و مسابفات بخش‌های شهرستان گراش است. در مسابقات رده سنی نوجوانان و بزرگسالان بانوان بین گراش و لار به مناسبت دهه فجر و زنده یاد مرحومه بانو رضوی در ایام دهه فجر بازی خواهند خواهند. مسابقات بخش ها و روستایی عشایری در مورخ ۱۳ بهمن ماه در خانه پینگ پنگ ارد در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

Sport pingPong Nojavanan

هیات پینگ پنگ گراش برنامه اعزام به مسابقات استانی و کشوری را نیز اعلام کرد:

۴ تا ۶ بهمن بازیکنان نوجوان پسر به مسابقات آزاد و رده‌بندی دسته برتر کشور در شیراز اعزام می‌شوند.

۱۱ تا ۱۳ بهمن بازیکنان جوانان پسر به مسابقات آزاد و ردهبندی دسته برتر کشور در ساری می‌روند.

۱۸ تا ۲۰ بزرگسالان، نونهالان و نوجوانان برای مسابقات قهرمانی استان به شیراز می‌روند.