بستن

شوراششم: محمد ناصری، انصرافیِ شورای پنجم به دنبال کرسی شورای ششم

هفت‌برکه: نام محمد ناصری روز بعد از آخرین مهلت ثبت نام انتخابات شورای ششم به لیست نامزدهای این دوره اضافه شد. او به صورت مجازی ثبت نام کرده بود و ۲۷ اسفندماه خبر تایید ثبت نامش از فرمانداری گراش اعلام شد.

ناصری عضو شورای چهارم بود و در انتخابات شورای پنجم نیز به عنوان نفر هشتم و عضو علی‌البدل سوم انتخاب شد. او ابتدا از حضور در شورا انصراف داد، اما بعد از مدتی این انصراف را پس گرفت. در نهایت نیز بازگشت او به شورا پیش از انحلال شورای پنجم به خاطر نداشتن حد نصاب اعضا، تحقق نیافت.

او در مورد این انصراف توضیح می‌دهد: «در دوره پنجم بیماری برایم پیش آمد. مدارکم در فرمانداری است. این وقفه‌ای در کارم پیش آمد، بیشتر به خاطر مسائل درمانی بود. هم ریه‌ام و هم قلبم که در بیمارستان نمازی شیراز عمل شدم. البته آخرهای شورا هم برای این که شورا منحل نشود اعلام آمادگی کردم ولی دیگر از حد نصاب افتاده بود.»

ناصری از اظهار نظر در مورد شورای پنجم خودداری می‌کند: «اگر بخواهید درباره کسی صحبت کنید، باید علم و اطلاعات داشته باشید و خودشان هم حضور داشته باشند تا غیبت نشود. قضاوت درباره عملکرد شورا را می‌گذارم به عهده خود مردم. خود شورای پنجم می‌گویند چند تا کار انجام داده‌اند دیگر. این را باید از خودشان بخواهید. بهتر است من نظر ندهم چون ممکن است دل‌نگرانی برای دوستان ایجاد شود. من دنبال اتحاد هستم.»

محمد ناصری فرزند عباس، متولد ۱۳۴۴ و کارشناس ارشد آموزش زبان انگلیسی است. او اکنون در دبیرستان محبی مشغول به تدریس است.

او درباره‌ی هدفش از حضور در این دوره می‌گوید: «در وهله هدف این است که از سرمایه‌های اجتماعی استفاده شود. من الآن سی سال است که دانش‌آموز تربیت می‌کنم. من برای انسجام بیشتر شورا می‌آیم تا وحدت و همدلی بیشتر به وجود بیاید. هدف من گراش توسعه‌محور در همه زمینه است. ولی مردم از من نخواهند که همه کارها را انجام بدهم. من در مسائل علمی و فرهنگی و دانشجویی تخصص دارم.»

او اظهار می‌کند که از طرف گروه یا جریان خاصی دعوت نشده است: «به سفارش دوستان و حتی از شهر همجوار مثل اوز آمده‌ام که از من به خاطر دلسوز و توانمند بودن دعوت کرده‌اند. همچنین همکاران و دانش‌آموزانم. من بنا به این پیشنهادها آمدم.»

تکمیل خبر: ناصری انصراف داد

ناصری پیش از شروع تبلیغات انتخاباتی در ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ با ذکر سه دلیل «ایجاد انگیزه بیشتر برای نامزدهای جوان، دادن میدان و فرصت بیشتر به جوانان و افزایش ساعت کاری در دبیرستان‌ها» از حضور در انتخابات انصراف داد. (خبر در هفت‌برکه)

خبرها و سوابق محمد ناصری در هفت‌برکه

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top