بستن

شوراششم: ناصر دلخوش از نامزدی مجلس به نامزدی شورا

هفت‌برکه: ناصر دلخوش مدیر مسئول «گراش انقلابی» از دیگر افرادی است که در آخرین روز مهلت ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر، ثبت‌نام کرد. دلخوش یکی از چهار نامزد انتخابات مجلس یازدهم بود که در نتیجه‌ی طرح اجماع گراش و برگزیده شدن حسین حسین‌زاده، از نامزدی انصراف داد.

ناصر دلخوش فرزند عبدالمهدی و ۳۵ ساله است. او برای معرفی خود، پیشینه‌ای از مدارک و فعالیت‌هایش را برای خبرنگاران لیست می‌کند: «بنده مدارک کارشناسی فوریت‌های پزشکی، کارشناسی مدیریت دولتی، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، کارشناسی ارشد آموزش پزشکی را دارم و در حال حاضر دانشجوی دکترای جامعه‌شناسی گرایش سیاسی هستم. شش ماه است که در فرمانداری به عنوان کارشناس فرمانداری فعالیت دارم و درکانون بسیج رسانه و گراش انقلابی نیز حضور دارم.»

«ایجاد شور انتخاباتی و افزایش مشارکت مردمی در انتخابات» و همچنین «خدمت به شهر و مردم» اهدافی است که به او برای ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر انگیزه داده است. او با رونمایی از شعار انتخاباتی‌اش «شهروند مطالبه‌گر و مسئول پاسخگو» اولویت‌هایی که برای شورای ششم مد نظر دارد را عنوان کرد: «شعار این حقیر، شهروند مطالبه‌گر و مسئول پاسخگو است. یکی از اولویت‌های اصلی‌ شورای ششم بر اساس قوانین و شرح وظایف شورا، پیگیری مطالبات مردمی از مسئولین در جهت پیشرفت و آبادانی و محرومیت‌زدایی شهر است.»

دلخوش برای بیان موضع خود در رابطه با حضور خبرنگاران در شورا به فعالیتش در حوزه‌ی رسانه اشاره کرد و گفت: «با توجه به اینکه در حوزه رسانه فعالم، حضور خبرنگار یک بازوی توانمند برای پیشبرد کارها و همه اهداف شورا و همه مسئولین شهر است. هر وقت هر جا مسئولیت داشته باشم با نگاه مثبت و کمک‌رسان به رسانه نگاه می‌کنم و رسانه چشم بیدار جامعه است.»

او در زمینه‌‌ی گرایش سیاسی خود گفت: «خیلی به جناح‌بندی سیاسی معتقد و متصل نیستم ولی از نگاه جامعه، فرد انقلابی حزب‌اللهی با روحیه جهادی هستم. از طرف گروه و نهاد خاصی نیامدم ولی با دعوت جمع بزرگی از شهروندان و دوستان و دغدغه‌مندان و انقلابیون شهر برای ثبت نام آمدم.»

دلخوش که گزینه‌ی ائتلاف را برای خودش محتمل می‌‌داند اما تصمیمی برای کناره‌گیری ندارد، می‌گوید: «ائتلاف که طبیعی و مرسوم است و محتمل هست که با دوستان جریان انقلابی و افراد متخصص و متعهد، ائتلاف کنم. ولی برنامه‌ای برای کناره‌گیری ندارم.»

یک سال قبل او به عنوان یکی از نامزدهای مجلس شورای اسلامی به نفع ‌مهندس حسین‌زاده با قبول اجماع، کناره‌گیری کرد. او در جواب به سوال خبرنگاران در رابطه با این موضوع، گفت: «آن دوره عقل و خواسته‌ی مردم این بود که با اجماع رای همه به سمت یک نفر باشد و ما نگاه شهرستانی داشتیم. ولی در شورا که ۵ نفر عضو دارد، احتمال کناره‌گیری‌ام کمتر است. اگر مردم تشخیص بدهند که نیازی به من نیست، من تابع خواست مردم هستم.»

او نیز دیدگاهی انتقادی به عملکرد شورای قبل دارد و می‌گوید: «‌باید مشخص شود در دوره قبل دلیل استعفای اعضا چه بود؟ باید بیایند و توضیح دهند. اگر وارد شورا شدم، افرادی که موجب عقب‌ماندگی شهر شده‌اند باید پاسخگو باشند و آن‌ها را دعوت به پاسخگویی می‌کنم.»

 

خبرها و سوابق ناصر دلخوش در هفت‌برکه

گفتگوی ناصر دلخوش با گروه گراش همدل را در آپارات ببنید:

 
برنامه‌های ناصر دلخوش به صورت ویدیویی در کانال گراش انقلابی در تلگرام منتشر شده است. 
 
ستاد ناصر دلخوش در انتخابات شورای شهر گراش در مدرسه ام‌البنین(س) قرار داشت. 
 

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top