بستن

شوراششم: ابراهیم وقارفرد، رییس سابق نظام مهندسی با دغدغه‌ی حقوق شهروندی

هفت‌برکه: ابراهیم وقارفرد، رییس سابق نظام مهندسی گراش، با حمایت جامعه‌ی مهندسین برای ثبت نام در انتخابات شورای شهر وارد ساختمان فرمانداری شد.

ابراهیم وقارفرد فرزند علی اکبر، متولد ۱۳۵۴ و مهندس تاسیسات ساختمان است. از سوابق او می‌توان به دو سال ریاست دفتر نمایندگی نظام مهندسی گراش و مدیریت دو شرکت خصوصی که در حال حاضر تنها یکی از آن‌ها فعال است، اشاره کرد.

او هدف خود را از شرکت در انتخابات، «استیفای حقوق شهروندی با تمرکز بر اصلاح اساسی ساختار شهرداری» عنوان کرد.

وقارفرد سومین مهندسی است که اعلام می‌کند به دعوت نظام مهندسی گراش آمده است و اگر اجماعی در بین مهندسان صورت بگیرد، به نفع اجماع مهندسان انصراف خواهد داد. او می‌گوید: «ما داوطلبان مورد حمایت جامعه‌ی مهندسین تصمیم به اجماع داریم و بین یک تا دو گزینه اجماع می‌کنیم و به آن پایبندیم.»

وقارفرد گرایش‌ سیاسی خود را به طور واضح نشان نمی‌دهد و می‌گوید: «شورا به واسطه ی ماهیت و ذات آن مشورتی است و باید از همه‌ی جناح‌ها در آن حضور داشته باشند تا بتوانند کار گروهی انجام دهند. چون خود این موضوع باعث جلوگیری از فساد می شود. و عامل رشد و تعالی افکار و ایده های منتخبین است.»

او عملکرد شورای پنجم را اینگونه قضاوت می‌کند: «شورای پنجم متاسفانه آخر و عاقبت خوبی نداشت و می توانستند بهتر کار کنند. معتقدم باید غده‌ی سرطانی فساد از بدنه جدا شود و نباید خودکشی شود. الان هم همین اعتقاد را دارم.»

او موافق با حضور خبرنگاران در جلسات شورا است و عنوان می‌کند: «اقتضای حکمرانی و شرایط کنونی در جهان شفافیت است و خبرنگاران مرز بین مردم و مسئولین هستند و این یک چیز بدیهی است.»

او نظرش را در مورد حضور بانوان در شورا این گونه مطرح می‌کند: «وقتی که گفتم از تمام جناح ها و افکار باید در شورا حضور داشته باشند یعنی به حضور بانوان نیز نیاز است. بانوان هم نماینده ی قشر خاص جمعیت هستند. امیدوارم حضور داشته باشند. دوره های قبل هم بانوان قوی‌ای داشتیم که در شورای شهر حضور داشتند.»

خبرها و سوابق ابراهیم وقارفرد در هفت‌برکه

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top