بستن

شوراششم: حسین عباسپور، با دغدغه‌های اجتماعی و محیط زیستی

هفت‌برکه: حسین عباسپور نیز از افرادی بود که در روز آخر ثبت نام برای انتخابات شورای ششم به فرمانداری گراش آمد.

عباسپور فرزند محمد است و ۴۰ سال و دو مدرک کارشناسی کامپیوتر و کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی دارد. این دوره‌ی اولی است که او اقبال خود را برای حضور در شورای اسلامی شهر محک می‌زند.

عباس‌پور هدف خود را از حضور در انتخابات ادای دین به مردم می‌داند و در صورت حضور در شورا اولویت‌ها و اهداف خود را این گونه لیست می‌کند: «از آن‌جایی که توانایی خدمت به مردم را در خودم احساس کردم در این دوره از انتخابات شرکت کردم. اولویت شورای ششم، مردم است. می‌خواهم پارتی مردم در شورای شهر و شهرداری باشم. و موضوع بعد این که متاسفانه زیرساخت‌های شهر به شدت نقص دارد، باید همت کنیم و بحث زیرساخت‌ها را درست کنیم. مردم مشکلات اولیه دارند، مثلا ما منزل‌های آسیب‌پذیری در پاقلعه داریم. حاشیه‌نشینی دارد به شدت پیش می‌رود. چهره و نمای شهر به‌هم‌خوردگی دارد. پروژه‌ای که اگر وارد شورا شدم حتما پیگیری می‌کنم بحث ایجاد جاده اختصاصی دوچرخه‌سواری است و تکمیل پروژه‌های شورای شهر قبلی، تمرکز من روی این قبیل مشکلات و مسائل خواهد بود.»

او از عملکرد شورای پنجم ناراضی نیست و می‌گوید: «شورای قبل خیلی خوب عمل کرد. من به عملکرد آن‌ها احترام می‌گذارم ولی بعضی وقت‌ها، بگو و مگوهای شخصی بین اعضا مشکلات پیچیده‌ای را ایجاد می‌کرد. می‌توانستند عملکرد بیشتر و بهتر از این داشته باشند. یکی از کارهای خوبی که در شورای قبل انجام شد تشکیل شورایاری بود. من خودم رییس شورایاری منطقه ۷ بودم و با مراجعه به شورای شهر و شهرداری توانستیم یک سری از پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.»

او تصمیمی برای کناره‌گیری از انتخابات به نفع کسی ندارد و می‌گوید: «اعتقاد دارم خودم می‌توانم کار کنم. فقط زمانی که احساس کنم کسانی بهتر از من هستند، کناره‌گیری می‌کنم که حق کسی ضایع نشود. از طرفی من حتی یک ریال هم برای تبلیغات خرج نمی‌کنم.»

عباس‌پور پیش از این در سمت‌ها و انجمن‌های زیادی فعال بوده است که درگفت‌وگو با خبرنگاران به آن اشاره می‌کند: «۵ سال کارشناس سالن دستگاه مخابرات گراش، مدیر عامل سابق انجمن حمایت از بیماران خاص، معاون تعاونی مسکن مهر، تاسیس انجمن دوچرخه سواری و انجمن حمایت از محیط زیست و گردشگری، مهندس ناظر فضای سبز شهرداری، ساختمان‌سازی و احداث پروژه‌های فضای سبز از جمله فعالیت‌های من محسوب می‌شود. من با بچه‌های میراث فرهنگی و محیط زیست و رسانه نیز کار کرده‌ام و فکر می‌کنم باید با همه کار کرد و ایده‌ها را عملی کرد»

او به صورت کاملا مستقل آمده است و می‌گوید: «حتی خانواده‌ام از تصمیم من بی‌خبر هستند و نمی‌دانند من در حال ثبت نام هستم و به نمایندگی از انجمن و گروه خاصی نیامده‌ام.» او می‌گوید گرایش خاص سیاسی ندارد اما به شدت به عدالت اجتماعی که رهبر انقلاب از آن گفتند، معتقد است.

خبرها و سوابق حسین عباسپور در هفت‌برکه

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top