بستن

شوراششم: سعید جعفری، بخت‌آزمایی مجددِ کارمند اداره برق

هفت‌برکه: سعید جعفری، کارمند اداره برق گراش، برای بار دوم شانسش را در انتخابات شورای شهر امتحان می‌کند. جعفری که صبح روز آخر ثبت نام برای انتخابات شورای ششم به فرمانداری آمد، در انتخابات دوره‌ی پنجم نیز نامزد شده بود.

سعید جعفری فرزند غلامعباس، ۴۰ساله، کارشناس حسابداری است و اکنون به مدت ده سال است که در مدیریت برق گراش مشغول به کار است. پیش از آن، او به مدت چهار سال در شرکت صنایع پلاستیک گلیژه شیراز مدیر فروش بوده است.

جعفری هدفش از نامزدی را چنین صورت‌بندی کرده است: «هدفمند کردن سرمایه‌های خیران و نیک‌اندیشان و سرمایه‌داران در راستای اشتغال و ورزش جوانان و مشارکت دادن نهادهای دولتی در پروژه‌های خیرساز.» او می‌گوید شعار را در هفته‌ی تبلیغات اعلام می‌کند، هرچند اعتقاد خاصی به شعار ندارد. او درباره‌ی اولویت‌های کاری نیز این موارد را عنوان می‌کند: معضل مسکن و اشتغال و محرومیت‌زدایی سه دهک پایین جامعه و نگاه ویژه به حاشیه نشینی.

جعفری اعلام می‌کند با شور و مشورت آمده‌ است، ولی از طرف جای خاصی شرکت نکرده و مستقل است. او در جواب به سوالی درباره‌ی نمایندگی هیات فوتبال نیز می‌گوید: «من دبیر هیات فوتبال هستم، ولی فقط از این طریق نیست. ولی مورد حمایت هستم.»

جعفری می‌گوید آمده‌ام که بمانم و اهل استعفا و کناره‌گیری نیستم. او در مورد جناح سیاسی‌اش نیز می‌گوید: «مطیع امر ولایت و انقلاب هستم.»

نظر جعفری در مورد شورای پنجم این است: «من شفافیت را دوست دارم و همینجا از اعضای محترم شورای قبلی می‌خواهم که بیایند و دلایل اصلی انحلال شورا را برای مردم توضیح دهند.»

و نظر او در مورد حضور خبرنگاران نیز چنین است: «خبرنگاران صدای مردم هستند و من از پاسخگویی و شفافیت در کارها استقبال می‌کنم.»

او در مورد حضور بانوان در شورا نیز می‌گوید: «بسیار عالی است و واقعا استقبال می‌کنم چون نیمی از جامعه ما را بانوان تشکیل می‌دهند و اگر نماینده‌ای در شورا داشته باشند، من استقبال می‌کنم.»

 

سوابق و خبرهای مربوط به سعید جعفری در هفت‌برکه

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top