بستن

سوت آغاز طرح ورزشگاه فوتبال ۵ هزار نفری زده شد

هفت‌برکه: با اعلام آمادگی یک خیر، هیات فوتبال گراش به دنبال ساخت یک ورزشگاه پنج هزار نفری است.

احسان جوکار رییس هیات فوتبال گراش در گفت‌وگو با هفت‌برکه گفت: «از مدت‌ها پیش در حال رایزنی با یکی از خیرین بودیم و ایشان دیروز رسما آمادگی خود را برای ساخت یک ورزشگاه مجهز فوتبال پنج هزار نفری در گراش اعلام کرد.»

جوکار در مورد مشخصات این طرح گفت: «سرمایه‌گذار ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای ساخت این ورزشگاه در نظر گرفته است و قرار است ورزشگاه به صورت خصوصی و با تمامی امکانات ساخته شود. امیدواریم با همکاری نهادهای مربوطه هر چه سریع‌تر یک زمین مناسبت معرفی و واگذار شود تا بتوانیم کار را به سرعت شروع کنیم.»

رییس هیات فوتبال در مورد آخرین وضعیت چمن ورزشگاه شهدا گفت: «بعد از تاخیر چندباره پیمانکار، چمن ورزشگاه شهدا تا عید فطر آماده می‌شود و بعد از آن لیگ فوتبال گراش را آغاز می‌کنیم.»

احسان جوکار گفت: «نظر خیر ساخت یک ورزشگاه ۵ هزار نفری با استانداردهای بین‌المللی است که با ساخت آن زیرساخت‌های فوتبالی ما برای برگزاری مسابقات حتی در سطح ملی تکمیل می‌شود و در آینده امیدواریم میزبان رویدادهای مهم فوتبالی باشیم.»

این ورزشگاه ششمین زمین چمن فوتبال گراش خواهد بود. ورزشگاه شهدا در اختیار هیات فوتبال قرار دارد. باشگاه هلال‌احمر زمین اختصاصی هلال‌احمر، باشگاه گراش جوان زمین چمن سردار سلیمانی در مجموعه پادگان بسیج و تیم اتحاد نیز یک زمین چمن اختصاصی دارند. زمین چمن مصنوعی ورزشگاه محبی نیز با بودجه دولتی قرار است ساخته شود.

5 نظر

  1. اقای خواجه پور این تیتر خبر بهتر بود زمان کلنگ زنی، انتخاب میشد. فعلا این طرح در حد ایده است و راستی آزمایی نیاز است
    البته برای یک سایت مردمی مانند گریشنا که نیاز به حمایت دارد، برجسته کردن چنین اخبار بی محتوایی مهم است

    خدا رو شکر کرونا برای هر کسی گران تمام شد برای چمن ما خوب بود برای چندمین بار است که قول افتتاح زمین چمن داده میشود

    و امیدواریم سایت پندری در طرح جدید پیگیری قول مسئولین، این خبر را پیگیر باشند

    1. سلام
      کل خبر به صورت نقل قول از طرف رییس هیات فوتبال تنظیم شده است و در خبر هم ذکر شده که موضوع هنوز در حد پیش‌نهاد است.
      در مورد چمن ورزشگاه شهدا هم در هفت‌برکه چندین‌بار خبر را پیگیری کردیم و با شما موافقیم که شرایط کرونا باعث شد که فشار روی هیات فوتبال برای آماده‌سازی چمن کمتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top