بستن

شوراششم: همایون هوشیار مادری خانه‌دار به دنبال مطالبه‌گری

هفت‌برکه: در ششم روز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات خانم همایون هوشیار نام خود را به عنوان نخستین داوطلب حضور در شورای شهر گراش ثبت کرد.

همایون هوشیار فرزند فرج‌الله متولد ۱۳۵۲ در گراش است. او با مدرک کارشناسی حقوق از پیام نور اوز نخستین زنی بود که برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر گراش ثبت‌نام کرد. او در روز ثبت‌نام خودش را «حقوق‌دان، ساعی، کوشا، متعهد و مسئول» معرفی و شغل‌اش را «مادر خانه‌دار» اعلام کرد. 

هوشیار در مورد انگیزه خود برای حضور در انتخابات گفت:‌ «به عنوان یک مادر نماد صداقت را به منصه ظهور گذاشته‌ام و با توجه به دانش حقوقی‌ام برای مطالبه‌گری وارد عرصه شدم.»

 

همایون هوشیار در مورد انگیزه حضور خود در انتخابات گفت: «به عنوان یک شهروند در مراجعه به ادارات دولتی دیدم چگونه حق مردم ضایع می شود. شاید بشود از طریق شورا حق مردم را مطالبه کنم.»

این مادر خانه‌دار بیشتر به رای زنان به خود امیدوار است:‌ «رای حداکثری از مشارکت حداکثری. من به عنوان یک خانم بیشتر مطالبه‌گر حقوق خانم‌ها خواهم بود و آن‌ها بیشترین به من رای می‌دهند.»

این نامزد شورای اسلامی شهر گراش در مورد اولویت کاری خود گفت: «از نظر اقتصادی، مسکن و شغل در اهمیت و اولویت است.»

هوشیار در مورد حضور خبرنگاران گفت: «کاملا موافق حضور خبرنگاران هستم و یک مسئول باید شفاف‌سازی صددرصدی داشته باشد.»

هوشیار در مورد احتمال استعفا از شورای شهر گفت: «به هیچ عنوان، آمدیم که بمانیم. شورای قبل خیانت و بی احترامی به مردم بود. همه ی اعضای شورای قبل در انحلال مقصر هستند.»

هوشیار در مورد جناح سیاسی و احتمال ائتلاف گفت : «از طرف گروه و نهادی خاصی وارد نشده‌ام و جناح سیاسی هم ندارم. من وارد حزب و گروهی نشده‌ام به خاطر همین احتمال ائتلاف ندارم. به خاطر کاری که قدم پیش گذاشتم دلم می‌خواهد اگر انتخاب شدم تا آخر پای رای مردم بایستم.»

 

تکمیل خبر: نام همایون هوشیار در لیست رد صلاحیت‌شدگان از سوی هیات نظارت بر انتخابات گراش قرار گرفت.

همایون هوشیار در مورد خبر رد صلاحیت شدنش به هفت‌برکه می‌گوید: «من هم نامه را دریافت نکرده‌ام، اما در صورتی که رد صلاحیت شده باشم، حتما به هیات نظارت استان اعتراض می‌کنم. من از بقیه هم دعوت می‌کنم که اعتراض خودشان را ثبت کنند.»

 

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top