بستن

شوراششم: خلیل ایثارگر، کارمند دارابی امور مالیاتی / انصراف داد

هفت‌برکه: خلیل ایثارگر، کارمند دارابی اداره امور مالیاتی گراش، اولین فردی بود که در روز آخر ثبت نام برای انتخابات شورای شهر ششم نامش در لیست داوطلبان ثبت شد.

خلیل ایثارگر فرزند حسین، ۳۶ ساله، اهل داراب و دارای کارشناس ارشد حسابداری از دانشگاه آزاد بندرعباس است. او هشت سال گذشته کارمند امور مالیاتی گراش بوده است، و به گفته‌ی خودش پیش از آن سابقه‌ی نامزدی انتخابات شورا در منطقه خودش را داشته است.

ایثارگر در مورد هدفش می‌گوید: «با توجه به شناختی که از خودم دارم و رشته‌ای که خوانده‌ام و تخصصی که دارم، فکر کردم بتوانم به شورا کمک کنم در زمینه‌های مختلف.» او در مورد برآوردش از شانسش در این انتخابات با توجه به عدم اقبال گراشی‌ها به غیر بومی‌ها در دوره‌های گذشته نیز می‌گوید: «مهم نیست شانس من چقدر است. مهم نیست ما کجا به دنیا آمده‌ایم. مهم خدمت است. هر جا باشد. من هشت سال در گراش با مردم زندگی‌ کرده‌ام و کماکان هم هستم.»

او در جواب به سوال «اولویت کاری شورای ششم چیست؟» نیز می‌گوید: «اول باید بیایی و ببینی کجای کار می‌لنگد تا بتوانی برای آن قسمت برنامه‌ریزی کنی. بعد هم گراش ظرفیت بالقوه زیاد دارد.»

ایثارگر در مورد عملکرد و انحلال شورای پنجم اینگونه نظر می‌دهد: «من کم و بیش خبرها را دنبال می‌کردم. چون گراشی نیستم خیلی شناختی نسبت به آنها ندارم ولی می‌دانم که شورای پنجم نسبت به حقی که مردم به گردنشان داشتند به نظرم به خوبی ادا نکردند. حداقل باید توضیح می‌دادند.»

او در مورد حضور خبرنگاران در جلسات شورا نیز می‌گوید: «اگر هدف گره‌گشایی از مشکلات مردم باشد، تصمیماتی که گرفته می‌شود در همین راستاست و دلیلی برای کتمان آن تصمیمات وجود ندارد. پس خبرنگار می‌تواند در جلسه شرکت کند.»

کارمند امور مالیاتی گراش می‌گوید از طرف گروه و نهاد خاصی نیامده و مستقل است و هیچ گرایش سیاسی هم ندارد.

تکمیل خبر: ایثارگر به دلیل «مشغله کاری زیاد» انصراف داد.

خلیل ایثارگر، کارمند امور مالیاتی گراش، روز ۲۳ خردادماه ۱۴۰۰ انصرافش را به فرمانداری اعلام کرد. ایثارگر در مورد دلایل انصرافش گفت: «انصراف من بیشتر به خاطر مشغله‌ی کاری است. چون من گاهی عصرها هم باید بیایم سر کار. برای همین گفتم که حق بقیه ضایع نشود و انصراف دادم. در گراش هم افراد صالح کم نداریم، و افراد زیادی هستند که می‌توانند بهتر از من کار کنند. از جمله آقای حسین عباسپور در ذهنم است. امیدوارم در انتخابات با حضور حداکثری ثابت کنیم که گراش همیشه اول بوده و بتوانیم بهترین‌ها را انتخاب کنیم.»

 

مصاحبه ۲۰ دقیقه‌ای خلیل ایثاگر با گروه گراش همدل را ببنید:

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top