بستن

شوراششم: قربانیان جوان‌ترین نامزد انتخابات شورا / انصراف داد

هفت‌برکه: جوان‌ترین نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر گراش در روز ششم ثبت نام کرد.

علی‌اکبر قربانیان فرزند مرتضی با ۲۷ سال سن، جوان‌ترین و یکی از نامزدهای غیر بومی این دوره از انتخابات است. قربانیان که به قربانی نیز شناخته می‌شود متولد خمین است و از ۱۷ سال پیش در گراش سکونت دارد. قربانیان با مدرک کارشناسی مهندسی عمران ثبت نام کرد و در حال حاضر در دفتر فنی و مهندسی آروین بنای پارس مشغول به کار است.

قربانیان در مورد حضور خود در انتخابات گفت: «مقام معظم رهبری فرمودند هرکسی هر کجا دنیا است آنجا را مرکز دنیا قرار دهد. من هم روی همین حساب فکر کردم شاید به درد جامعه بخورم.»

قربانیان در مورد هدف از حضور در انتخابات گفت: «هدف این نیست که بگویم می‌آیم و رای بیاورم. هدف بیان دغدغه‌ها است.»

با توجه به حضور چند مهندس عمران در این دوره، قربانیان در مورد همکاری با بقیه مهندسان گفت: «هرکسی اصلح‌تر باشد اگر اجماعی صورت بگیرد به نفع آن‌ها کنار می‌روم. البته نه فقط بین مهندس‌ها. قبل از ثبت نام با برخی افراد صحبت کرد‌ه‌ام ولی مشخصا نمی‌توانم بگویم.»

این مهندس جوان در مورد اولویت خود برای شورا گفت: ‌«اولویت اول سهولت در بخش خانه‌دار شدن و ازدواج جوانان است. فضاسازی شهری گراش خوب است ولی می‌تواند بهتر باشد. بیشتر مسائل اجتماعی مد نظر من است.»

قربانیان در مورد شورای قبل گفت: «در آن شرایط نبودم که بتوانم تصمیم بگیرم. از اینچنین اعضایی و سوابق‌شان این کار بعید بود. کسی که در شورای شرکت می‌کند باید پیه این شرایط را به تنش بمالد.»

قربانیان در مورد گرایش سیاسی خود گفت: «ما انقلابی هستیم.»

 

تکمیل خبر: به نفع منصور فیروزی و سعید جعفری انصراف می‌دهم

روز سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ دو نفر دیگر از نامزدهای انتخابات شورای ششم از ادامه رقابت انصراف دادند: علیرضا فتحی و علیرضا قربانیان. عل‌اکبر قربانیان، از اعضای نظام مهندسی گراش، در نامه‌ی انصرافش نوشته است: 

«اینجانب علی‌اکبر قربانیان فرزند مرتضی، با توجه به منویات حضرت آقا در جهت گام دوم انقلاب و میدان دادن به جوانان بر خود واجب دانستم تا در پیشبرد اهداف شهر در این دوره از انتخابات شرکت کرده و با توجه به همسویی اهداف با اعضای نظام مهندسی علی الخصوص کاندیداهای حاضر از طرف نظام مهندسی بر خود واجب دانسته که به نفع آقای مهندس فیروزی و نیز با توجه به حضور آقای سعید جعفری در جبهه انقلاب انصراف خود را از این دوره‌ی انتخابات اعلام می‌دارم.»

1 نظر

  1. آغای قربانیان از خمین:
    “هدف ‌بیان ‌دغدغه‌هاست.”😳
    خو برادر من! دغدغه‌ها‌ رو که همه مردم و صاحبان مردم می‌دونن و بیان می‌کنن اونی که باید دغدغه‌ها و مشکلات رو برطرف کنه کجاس؟؟😐😕

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top