بستن

شوراششم: حمیدرضا غلامی‌زاده ثبت‌نام از کرمان به نفع خورشیدی

هفت‌برکه: اولین ثبت‌نام مجازی انتخابات شورای شهر گراش را حمیدرضا غلامی‌زاده از کرمان انجام داد. غلامی‌زاده که دانش‌آموخته الهیات است، ممکن است به نفع مصطفی خورشیدی عرصه انتخابات را ترک کند.

حمیدرضا غلامی‌زاده فرزند عیسی متولد ۱۳۶۸ در گراش است. او با مدرک کارشناسی الهیات از دانشگاه قم در انتخابات ثبت کرده است، اما در آستانه دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود در دانشگاه کرمان است و برای دوره دکترای الهیات گرایش قرآن و حدیث در دانشگاه شیراز هم پذیرفته شده است. غلامی‌زاده در حال حاضر مدیر فروشگاه‌های محبی در شهر کرمان است و در این شهر به کار اشتغال دارد.

غلامی‌زاده در گفتگوی تلفنی با هفت‌برکه گفت: «من خود را در حد انتخابات شورا نمی‌بینم ولی وقتی می‌بینم بزرگان شهر اینگونه عمل می‌کنند، بر خودم وظیفه دانستم که همانند کاری که گروه ده‌نفر کرد، جوان‌ها انتخابات را اداره کنند.»

غلامی‌زاده در مورد عملکرد شورای قبل گفت: «عملکرد شورای گذشته قابل نقد است که این طور اتفاقی افتاد و جوانان باید جبران کنند و مشکلات مردم را پیگیری کنند.»

غلامی‌زاده در مورد احتمال کناره‌گیری خود گفت: «ممکن است با توجه به شرایط به نفع آقای خورشیدی کنار بروم. البته در این مدت ارتباط و تماسی با خورشیدی نداشتیم و ثبت‌نام در انتخابات تصمیم قلبی خودم بود.»

غلامی‌زاده در مورد عملکرد خورشیدی در شورای پنجم گفت: «علمکرد آقای خورشیدی مثبت بود که با وجود دل‌نگرانی تا آخرین لحظه ایستاد. با وجودی که رییس شورا بودن حق ایشان بود مسامحه کرد. اگر به کسی بر نمی‌خورد در انحلال شورا آقای حسنی را بیشتر مقصر می‌دانم.»

این نامزد شورای ششم در مورد استعفا از شورا گفت: «استعفا به هیچ وجه صحیح نیست و کار مردم نباید نباید زمین بماند و به دست غیربومی بیافتد.»

غلامی‌زاده سابقه قهرمانی بدنسازی را نیز در کارنامه دارد. او در مورد فعالیت خود در بدنسازی گفت: «من قبلا بدنسازی می‌کردم و چند دوره قهرمانی استان را دارم. یک بار برای مسابقات کشوری هم برگزیده شدم ولی علی‌اصغر حسنی حکم من را پاره کرد.»

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. خوب تو که به گفته‌ی خودت “خودتو در حد انتخابات شورا نمی‌بینی” و میخوای به نفع خورشیدی بری کنار ، پس اومدنت برا چیه دقیقا؟؟!!😐😎😳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top