بستن

اگر پول باشد راه‌آهن لارستان دوباره به راه می‌افتد

پروژه راه آهن شیراز- لار- بندرعباس درصورت تأمین اعتبار توسط دولت پس از وقفه چند ماهه در آینده نزدیک فعالیت خود را آغاز خواهد کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان: مهندس عبدالحمید مؤیدی مدیریت فنی و اجرایی این اداره کل عنوان داشت : با توجه به ابلاغ مهندس احمد صادقی  معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه راه آهن جهت اجرایی نمودن قرارداد  پروژه فوق ،مجری پروژه مهندس رضا مولوی فر  به اتفاق نمایندگان شرکت مذکور و مهندسین مشاور از عملیات اجرا شده از ایستگاه راه آهن زاهد محمود تا ایستگاه لار بازدید نمودند .

وی خاطر نشان کرد : در پایان این بازدید جلسه ای در محل اداره کل راه وشهرسازی لارستان با حضور مسئولین اداره کل برگزار و درخصوص پروژه مذکور بحث و تبادل نظر گردید .

احداث پروژه راه آهن شیراز- لار- بندرعباس جزء مصوبات دومین سفر هیأت دولت به فارس است که پس از وقفه چندماهه در اجرای پروژه امید است  با تأمین اعتبار لازم در آینده نزدیک شاهد فعالیت مجدد این پروژه مهم باشیم .

یکی از دلایل اصلی توقف این طرح حضور شرکت برنده مناقصه پیمانکاری در میان شرکت‌های اختلاس سه هزار میلیارد تومانی بود. معاون فنی استانداری فارس نیز در سفر استاندار به شهرستان‌های لامرد، گراش و لارستان از شروع مجدد این طرح خبر داد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top