بستن

هفتمین بخشدار ارد از کازرون آمد

هفت‌برکه: امین رئیسی به عنوان بخشدار جدید ارد معارفه و از خدمات پنج‌ماهه‌ی محمد لطفی تقدیر شد.

به گزارش حجت عابدی، روابط عمومی فرمانداری گراش، چهارشنبه ۲۰ اسفندماه با حضور مجید غلام‌پور، فرماندار گراش؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی علوی، امام جمعه ارد؛ و جمعی از مسئولین این بخش، امین رئیسی به عنوان هفتمین بخشدار ارد معرفی شد. در این جلسه از خدمات پنج‌ماهه‌ی محمد لطفی، سرپرست بخشداری ارد، که چندی پیش به ناگاه استعفا داده بود، تقدیر شد.

امین رئیسی، بخشدار جدید ارد، اهل شهرستان کازرون است. او هفت سال سابقه حضور در بخشداری و فرمانداری کازرون به عنوان کارشناس فنی و ستاد مدیریت بحران دارد.

مجید غلام‌پور، فرماندار گراش، در آیین معرفی بخشدار جدید بخش ارد با تاکید بر اینکه خدمت به مردم باید سرلوحه‌ی کاری همه مسئولان باشد، اظهار داشت: فرصت خدمت‌گذاری در هر مقام و مسئولیت هر چند کوتاه را باید قدر بدانیم در واقع خدمت به مردم بالاترین و مهمترین وظیفه همه مسئولان نظام است. مجید غلام‌پور با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای توسعه شهرستان به کار خواهم گرفت، افزود: مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان گراش در بستر وحدت و همدلی و کار و تلاش مضاعف هموار می‌شود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان گراش رویکرد دولت دوازدهم را توسعه و رونق مناطق محروم عنوان کرد و اظهار داشت: دولت با همه مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، اجرای طرح‌های توسعه‌ای را در گراش متوقف نکرده و امروز با پیگیری‌های مستمر نماینده مجلس و همدلی مسئولین و مردم کارها و برنامه های خوبی در سطح شهرستان اجرا و عملیاتی می‌شود.

فرماندار گراش برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ را رویداد مهم و موثر در سرنوشت کشور دانست و افزود: امیدبخشی به مردم و جامعه، موجب مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو و نمایش اقتدار ملی در جوامع بین الملل و دنیا می‌شود. او وظیفه مجریان انتخابات را رعایت اصل بیطرفی و تکیه بر قانون عنوان کرد و افزود: هدف ما برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مند با تعامل و همدلی در راستای منافع مردم و نظام و در چارچوب قانون است.

مجید غلام‌پور با اشاره به ظرفیت توسعه کشاورزی در بخش ارد و اجرای طرح‌های عمرانی و زیربنایی و رفع گرفتاری‌های مردم در شرایط امروز خاطر نشان ساخت: باید توجه و تکریم ارباب رجوع در اولویت مسئولین باشد و همه مدیران و مسئولین باید تلاش کنند تا اخرین ثانیه مسئولیت با توان بالا و روحیه خدمتگذاری در خدمت مردم باشند.

فرماندار گراش ارتباط موثر با مردم و تعامل با مسئولین شهرستان را از جمله تکالیف بخشدار جدید ارد عنوان کرد.

2 نظر

  1. به امید روری که مسولین شهرستان گراش فکری واسعه توسعه وپیشرفت فداغ بکنن وفداغ عزیزمان به بخش ارتقا یابد وارزوی دیرینه و چندین ساله مردم تحقق گردد
    هرچند که با گذشت بیش از ۱۲ سال از شهرستان شدن گراش میگذرد و هرساله با وعده های توخالی و پوچ مسولین شهرستان گراش میگذرد و کاری برای محرومیت زدایی و ارتقا فداغ عزیزمان انجام نمیدهند
    جناب اقای فرماندار و مسولین عزیز شهرستان گراش پیشرفت و توسعه فداغ و کل این منطقه یعنی پیشرفت و توسعه شهرستان گراش و از شعار دادن تا عمل کردن خیلی فاصله داریم

  2. در جواب آقای فداغی باید بگم که گراش بخش مرکزی ندارد و این امر ممکن نیست و یک راه اهل دارد اینکه کنار زیارت به دهستان تبدیل شود و در کنار روستاهای کسرالدشت و شمس آباد و روستا های سلطان آباد و محمد آباد و باغ موسی اضافه شود و دو روستا زینل آباد و اغصه از بخش از ارد جدا شود و دو روستای شیعه نشین آشنا و مز از خنج جدا شود و به ارد بپیوندد.در این صورت بخش مرکزی گراش به حدنصاب جمعیت می رسد و فداغ بخش می شود .آقای حسین زاده با این طرح جدایی روستاهای شیعه نشین آشنا و مز را پیشنهاد دهد و به ارد بپیوندد و روستاهای کنار زیارت و آغصه و زینل آباد از ارد جدا و به بخش مرکزی گراش بپیوندد تا فداغ با این تاریخ و سابقه بخش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top