بستن

ثبت‌نامی شوراششم: مصطفی خورشیدی، به دنبال یک فرصت دیگر

هفت‌برکه: صبح چهارشنبه ۲۰ اسفندماه، مصطفی خورشیدی، نایب رییس شورای پنجم، دومین فردی بود که برای ثبت نام در انتخابات ششمین دوره شورای شهر گراش به فرمانداری رفت.

خورشیدی در انتخابات دوره پنجم شورا توانسته بود بالاترین رای را به دست آورد. او در دو سال اول شورای پنجم به عنوان نایب رییس شورا فعالیت کرد، و دو بار ساز جدایی از شورا زد: یک بار برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از شورا استعفا داد، اما اعضای دیگر شورا این استعفا را نپذیرفتند (خبر در هفت‌برکه)؛ و در اواخر فعالیت شورا، یعنی چند ماه پیش از انحلال آن، نیز یک نامه سرگشاده برای فرماندار وقت نوشت و از عضویت در شورا «انصراف» داد (خبر در هفت‌برکه).

مصطفی خورشیدی فرزند علی، متولد ۱۳۵۳ و کارشناس الهیات و کارشناس ارشد ادبیات فارسی است و پیش از ورود به شورا، دبیر و مدیر دبیرستان‌های گراش بود.

خورشیدی در گفت‌وگو با هفت‌برکه، در مورد هدفش از شرکت در انتخابات این دوره می‌گوید: «اول برای پاسخگویی به مردم و رفع شبهات رسانه‌ها. دوم، بحث عصر طلایی بودن این دوره است به خاطر داشتن نماینده در مجلس که باید برای شهر و منطقه امتیاز گرفت. سوم این که دیگران هم علاقه‌مند شوند به شرکت در شورا. و پیروزی‌های شورای پنجم هم کم نیست. درست است که در اذهان عمومی چیزی آشکار نیست، ولی کم نیستند چیزهایی که اگر ما بخواهیم گزارش بدهیم، کتاب می‌شود.»

خورشیدی در این انتخابات خود را نامزدی مستقل می‌داند، و در مورد احتمال ائتلاف یا کناره‌گیری‌اش هم می‌گوید: «من آمده‌ام که بمانم، اما روند انتخابات است که تعیین می‌کند که چه حرکتی نشان بدهیم.»

 

#شوراششم #نامزد۲

🔻خبرها و سوابق مصطفی خورشیدی در هفت‌برکه:

yun.ir/7b-khorshidi

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

19 نظر

  1. سلام قولامن رب رحیم
    مراتب قدردانی رو از استادمحترم بابت حضورپرقدرتشان در انتخابات،روتقدیم می کنم.
    اگرچه در شورای قبلی حق شریفتان پایمال شد(چراکه برحسب متد شوراهای گذشته،نامزدی که بیشترین آراکسب مینمود،رئیس می شد)ولی بسی جای امیداست که مجددپابه عرصه گذاشتین تاجبران مافات گردد.
    ازآنجائیکه درشورای قبلی علیرغم داشتن محبوبیت مردمی،درجلسات شوراورسانه،غریب واقع می شدین ،اگرقابل بدانید این شاگردحقیرتون نیزدرحمایت ازحضرتعالی ،دراین انتخابات شرکت می کنم.
    همیشه موید باشید

  2. جناب آقای خورشیدی قبل از اینکه دوره قبل کاندید شورا شوید خیلی از مردم برای فعالیت‌های فرهنگی که در پایگاه داشتید بیشتر روی شما حساب می‌کردند با حضورتون در شورا شخصیت واقعی و ضعیف نفس بودن و تو تهی بودن از همه چیز به مردم خوب گراش نشان دادید حصور مجدد شما در عرصه رقابت دیگه بر همگان ثابت شد که هیچی نیستین تا دیر نشده از نامزدی انصراف بدید که بنفع شخصیت شما است شما مردم ما را چه فرض کرده اید برو بیشتر از این خودت سبک نکن آنان که تو را تشویق کرده اند دلسوز شما نبوده اند شما را به تمسخر گرفته اند واقعا انتظار دارید مردم به شما رای دهند امیدوارم تصمیم درستی بگیرید و انصراف دهید.

  3. حاجی ببخیال امثال خیل تاش و شیروان (پایگاه صاحب الزمان)دورت جمع شدن و شیرت کردن، درصورتی که اینا هیچ اطلاعی از اوضاع شهر(گذشته و اینده) ندارن، بیخیال شورا

  4. سلام و ادب خدمت سردبیر هفت‌برکه

    در خبر آمده که خورشیدی دو بار ساز جدایی از شورا زد، یکی برای نمایندگی مجلس یکی انصراف از شورا پیش از انحلال شورا.

    اما نکته:
    چرایی نمایندگی مجلس و استعفای آن، که خود خورشیدی باید جوابگو باشد. اما سؤال اینجاست که در در نامه سرگشاده‌ی خورشیدی که لینک کردید به خبر آمده: «اینجانب مصطفی خورشیدی با نهایت تاسف و با استناد به موارد قانونی قید شده و با توجه به انحلال قانونی شکل گرفته، از ادامه حضور در این شورای غیرقانونی معذور می‌باشم و انصراف خود را اعلام می‌نمایم…»
    یعنی چه؟
    یعنی انحلال شورا از قبل شکل گرفته (با توجه به موارد قانونی و استعفای برخی اعضا) و خورشیدی ساز جدایی نزده. صرفا به قانون پایبند بوده.

    اگر لطف کنید در خبر اصلاح بفرمایید که بعد از انحلال انصراف داده‌اند، ممنون می‌شوم. با تشکر

    1. با سلام.
      این یکی از ابهاماتی است که امیدواریم آقای خورشیدی در آینده به آن پاسخ بدهند. «انحلال شورا» یک امر حقوقی است که طبق قانون باید از مرجع بالاتر اعلام شود، و اعلام غیر قانونی بودن شورا در حیطه اختیار یک عضو شورا نیست.

  5. آقای مصطفی خورشیدی واقعا فرد شریف و بزرگی هستند ایشان در حق گراش لطف می کنند که شرکت می کنند افرادی مثل آقای خورشیدی توی گراش انگشت شمار هستند

  6. شمایی که میگی آزموده را آزمودن خطاست ، یعنی الان اگر آقای مهرابی بعنوان اولین نفر مستعفی و مهندس هرمزی بعنوان دومین نفر مستعفی و دکتر فتحی بعنوان سومین نفر مستعفی و سرکار خانم ناصری بعنوان چهارمین مستعفی (که این ۴ نفر به ترتیب باعث منحل شدن شورا شدن) بیان وسط گود و کاندید بشن ، شما آیا این مطالب رو در وصف همین ۴ نفر هم می نویسی یا موضعتون رو بر اساس منفعتتون تغییر میدین و یه خضعبلات دیگه می نویسید؟ ؟؟

  7. خورشیدی شاید معلم خوبی باشه ولی اینقدر این بشر ساده است که به راحتی گول می خوره و اصلا بدرد فعالیت های اجتماعی نمی خوره.
    دفغه قبل بهش رای دادم ولی اینبار هرگز به ایشون رای نمی دهم

  8. اقای خورشیدی عزیز شما با ٧۴٧٣ رای دوره قبل چه کردید ؟؟
    اقای خورشیدی عزیز شما با اعضای دوره قبل چه بر سر شهر اوردید ؟؟
    اقای خورشیدی عزیز وعده های تو خالی شما هنوز در ذهنها مانده!!!!
    اقای خورشیدی خوبه که اعلام کرده بودید ٨٠/ در انتخابات شرکت نمیکنم !؟!؟’
    اقای خورشیدی عزیز هنوز بیانیه شما بر علیه اجماع در شب انتخابات مجلس یادمان نرفته !؟!
    اقای خورشیدی عزیز، به نظر شما باید به شما بار دگر اعتماد کنیم یا نه ؟؟!!!؟؟

    اقای خورشیدی عزیز ،ما بدخواه شما نیستیم و شما را دوست داریم ولی دلمان برای شهرمان میسوزد که این حرفها را به زبان می اوریم .

  9. خانم باران عزیز با سلام.ماری فعلا به سه نفر دیگه نداریم.ولی آقای خورشیدی شعار انتخاباتیشون چی بود و چه کاری برای شهرمون انجام دادن.صددرصد وقتی منفعتی نداشته باشه نمی‌پذیریم و انتقاد میکنیم.البته منفعت برای شهر نه شخص

  10. اقای خورشیدی شما امتحان خودت را بس داددی .برای استعفایت هیچ دلیلی نداری.دنبال احترام و راحتی هستی که در شورا باید بدویو استراحت معنا ندارد

  11. کسانیکه یکبار روفوزه و […] پشت به رای دهندگانی که از روی صداقت به منتخب خود رای دادند کردند صلاحیت دوباره کاندید شدن را ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 نظر
scroll to top