بستن

فرودگاه لارستان اداره کل شد

با سفر چند تن از اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور، فرودگاه لارستان به سطح اداره کل ارتقا یافت.
به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی لارستان رییس هیات‌ مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور،  با حضور در فرودگاه بین المللی لارستان، طی آیینی در حضور مردم و مسئولین،ارتقای سطح سازمانی این فرودگاه را از مدیریت به اداره‌کل اعلام و  ابلاغ  نمود.
در ادامه حضور رسولی‌نژاد در فرودگاه بین المللی لارستان، از پروژه ترمینال خارجی این فرودگاه به مساحت شش هزار مترمربع نیز بازدید به عمل آمد. این پروژه که طی سال‌های گذشته توسط استانداری فارس ساخته می‌شد در دو سال اخیر به شرکت فرودگاه‌ها واگذار شده و طی بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور، مقرر شد تا پایان سال به اتمام برسد.
رسولی‌نژاد همچنین  تخصیص ۲۰میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور را برای تکمیل این پروژه وعده داد.  استانداری فارس نیز پیش از این برای تسریع در انجام این پروژه که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است،  ۱۰ میلیارد ریال اختصاص داده بود.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان با حضور در شورای اداری شهرستان که با حضور فرماندار ویژه لارستان تشکیل شد در  سخنانی در خصوص روند تغییر ساختار فرودگاه توضیح داد و  رسولی نژاد در حضور مسئولین ادارات لارستان، حکم «عنایت انصاری‌فرد» را به عنوان مدیرکل این فرودگاه به وی ابلاغ کرد.
 بخش دیگر سفر رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها به فرودگاه بین‌المللی لارستان به بازدید از ایستگاه ایمنی‌زمینی و سطوح پروازی اختصاص داشت. مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها همچنین ضمن دیدار با کارکنان فرودگاه لارستان، عملکرد آنها را در ارتقا سطح سازمانی این فرودگاه مثبت و تاثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: در این زمینه کارکنان فرودگاه لارستان حائز نمره بیست هستند و بدون تلاش آنها این ارتقا سازمانی صورت نمی‌گرفت. وی افزایش میزان جابه‌جابی مسافر، بار و پروازهای خارجی در فرودگاه بین المللی  لارستان را یکی از موفقیت‌های این مجموعه خواند.
نصب وراه اندازی سیستم رادار –افزایش تجهیزات ایمنی زمینی واتش نشانی – ارتقای سطح ایمنی و افزایش مساحت ترمینال فرودگاه ازجمله مواردی است که زمینه ارتقای سطح سازمانی فرودگاه لارستان را فراهم کرده است.
در این سفر، سیاوش امیرمکری عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع، حسین صادقی عضو هیات مدیره و معاون عملیات فرودگاهی، اصغر نوراله‌زاده قائم مقام معاونت برنامه‌ریزی و نظارت و مدیرکل دفتر برنامه و بودجه شرکت فرودگاه‌های کشور و همچنین جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش و  احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی، محمود رسولی‌نژاد را همراهی می‌کردند.

فرودگاه لارستان به نام آیت‌الله آیت‌اللهی نامگذاری شد

 سایت وزارت راه و شهرسازی گزارش داده است تابلو جدید این فرودگاه با نام فرودگاه آیت‌الله آیت‌اللهی نصب خواهد شد.

فرودگاه بین المللی لارستان در سال ۱۳۳۹ پس از وقوع زلزله ویرانگر و به منظور کمک‌رسانی به مردم تأسیس شد. این فرودگاه در ۵۴ درجه و ۲۰ دقیقه طول شرقی و ۲۷ درجه و ۴۱ دقیقه عرض شمالی واقع شده است‌…. . این فرودگاه از سال ۱۳۷۲ به عنوان مرز هوایی شناخته شد و در حال حاضر فرودگاه لارستان با انجام ۴۰ پرواز هفتگی به مقاصد دبی، قطر، کویت، تهران و شیراز به مسافران خدمات ارائه می‌دهد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top