بستن

گراش نیاز به کشتارگاه صنعتی دارد

هفت‌برکه: در بازدید از کشتارگاه شهرداری، فرماندار گراش خواستار ایجاد کشتارگاه صنعتی در این شهرستان شد.

به گزارش حجت عابدی، دوشنبه ۱۱ اسفندماه مجید غلام‌پور فرماندار گراش به همراه دادستان و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان با حضور در کشتارگاه دام این شهر از بخش‌های مختلف آن بازدید و نحوه کار در این مکان را بررسی کرد. 

مجید غلام‌پور فرماندار گراش در جریان این بازدید بر لزوم تکمیل زیرساخت‌های کشتارگاه در این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: تامین امنیت غذایی و توجه به سلامت مردم یک ضرورت اساسی است که در دستور کار قرار دارد.

مجید غلام‌پور افزود: با توجه به اینکه این کشتارگاه تنها کشتارگاه دام شهرستان است می‌بایست نواقص فنی و بهداشتی آن در اسرع وقت برطرف تا ضمن ارائه خدمات مناسب از بروز برخی مشکلات ناشی از ذبح دام در خارج از محیط کشتارگاه جلوگیری شود.

فرماندار گراش گفت: در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا لازم‌ است کلیه پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها رعایت شود تا مشکلی در تامین سلامت مردم‌ ایجاد نشود.

وی با اشاره به جایگاه گراش در حوزه دامپروری و فراورده‌های گوشتی بر احداث کشتارگاه صنعتی در این شهرستان تاکید کرد و افزود: ایجاد کشتارگاه صنعتی یکی از نیازهای ضروری شهرستان برای افزایش بهداشت و امنیت غذایی است که از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی باید دنبال شود.

غلام‌پور اضافه کرد: باید آثار منفی مصرف گوشت دام به‌ صورت کشتار غیرمجاز و خارج از کشتارگاه توسط متولیان برای مردم شهرستان به طور گسترده اطلاع‌رسانی شود.

فرماندار و دادستان به همراه اعضای کارگروه سلامت و تامین امنیت غذایی از بخش‌های مختلف کشتارگاه بازدید و ضمن بررسی مسائل بهداشتی و دام پزشکی از نزدیک در جریان مشکلات و نحوه فعالیت این مرکز قرار گرفتند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top