بستن

جریمه ۷۵۰ میلیونی به خاطر دپوی ۴۱ خودرو

هفت‌برکه: پرونده احتکار و انبار ۴۱ خودرو صفر کیلومتر به جریمه ۷۵۰ میلیون تومانی منتهی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار داشت : با کشف ۴۱ دستگاه خودروی صفر کیلومتر توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) از یک منزل مسکونی واقع در شهرستان لارستان، پرونده‌ای جهت پیگیری موضوع در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

غلامرضا سالاری با بیان این که در مقطع زمانی کشف خودرو ها با توجه کمبود عرضه خودرو در کشور و افزایش بی رویه قیمت‌ها شاهد اختلال در بازار خودرو و سو استفاده افراد سودجو برای بالا بردن قیمت‌ها و  آشفتگی بازار خودرو بودیم افزود: طی تحقیقات انجام شده مشخص شد که خودروهای مکشوفه به قصد گران‌فروشی و اخلال در بازار دپو شده و از این جهت متهم پرونده مرتکب تخلف شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، متهم پرونده به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۷۵۰ میلیون تومان در حق دولت محکوم شد.

اردیبهشت ۱۳۹۹ ایرنا در خبری اعلام کرد در حیاط  دو منزل ۷۳ دستگاه انواع خودرو که اکثرا داخلی ولی در بین آن تعدای خودوری خارجی نیز بود کشف شد و با متهمین مربوطه برخورد قانونی به عمل آمد و همچنین مقررشد که با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، این خودروها در اختیار شبکه توزیع قرار بگیرد.

مشخص نیست این جریمه مربوطه به همان پرونده است و یا در طی این مدت پرونده‌های دیگری از احتکار خودرو در تعداد زیاد نیز در لارستان تشکیل شده است. 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top