بستن

قیصر، شاهزاده و زلزله یکه‌تازان کوروس فجرانه

هفت برکه(گریشنا): چهل و دومین دوره کورس فجرانه یادواره مرحوم علی ملکی، پیشکسوت سوارکاری گراش در پیست اسبدوانی شهیدان حسن زاده برگزار شد.

به گزارش احمد نظامی، نایب رییس هیات سوارکاری و مسئول کمیته اجرایی این دوره: این کورس، ۲۱ بهمن ماه در سه رده‌‌ی؛ تیپ ۱، تیپ ۲ و کره‌های زیر ۴ سال برگزار شد با حضور ۳۰ راس اسب از استان فارس و هرمزگان در این مسابقه شرکت کردند.

در رده‌ی اسب‌های تیپ ۲ مقام اول به اسب زلزله با سوارکاری عارف شرفی به مالکیت برادران بدری از شهرستان اوز، مقام دوم به اسب هرکول با سوارکاری محمد امین آتشبار و به مالکیت کیومرث تیموریه از شهرستان گراش و مقام سوم به اسب نبرد با سوارکاری قند آقا عظیمی به مالکیت کیومرث تیموریه از شهرستان گراش رسید.

در رده‌ی اسب‌های تیپ ۱: مقام اول را اسب شاهزاده با سوارکاری محسن عظیمی به مالکیت خانم استوار از شهرستان گراش به دست آورد. اسب ذوالفقار با سوارکاری حسن سرپرست به مالکیت عبدالغنی حسین دوست از بندر لنگه دوم شد و اسب رعد و برق با سوارکاری مهدی نویدی به مالکیت علی نویدی از شهرستان گراش مقام سوم را به دست آورد.

در رده اسب‌های زیر ۴ سال؛ اسب قیصر با سوارکاری قندآقا عظیمی به مالکیت حمید مسلمی از شهرستان گراش اول شد، اسب ارتش با سوارکاری امین دهنوی به مالکیت حسین آذرمینا از شهرستان گراش دوم شد و مقام سوم به اسب تندر با سوارکاری حسین پاگیر به مالکیت محمود خوشبختی از شهرستان گراش رسید.

کریمی، مسئول کمیته کورس در سخنرانی کوتاه خود، هنگام اهدای جوایز، گفت:«بزرگترین مشکل سالیان اخیر، نبود زمین مناسب است. از نماینده مجلس و فرماندار محترم گراش می‌خواهیم در ارتباط با تامین و تجهیز پیست استاندارد نگاه و پیگیری‌های ویژه‌تری داشته باشند.»

عباس کریمی به عنوان مسئول کمیته کورس، احمد نظامی به عنوان نائب رئیس و مسئول کمیته اجرایی، حسین متین به عنوان ناظر مسابقه و جعفر دانشور به عنوان دپارزن، مدیریت این برنامه را به عهده داشتند.

در کیمته‌ی داوران، فاضل آشفته به عنوان سرداور، مهدی شوری، عبدالرضا صادقیان، محمد احمدی، محمد یوسف یوسفی به عنوان داوران خط پایان و محمد فیروزی، امیر نظامی عبدالملک ملکی به عنوان داوران مسیر و مصیب صادقیان، اکبر مالدار، امیر حسین دانشور، فاضل حسن‌زاده، امیر آرمان مهر، حسن نویدی، داریوش استوار، مختار صادقیان، علی شمسی به عنوان کلانتر فعالیت داشتند.

در پایان مهندس خداپرست، رئیس اداره ورزش و جوانان از طرف کمیته کورس هیات سوارکاری از محمد ملکی، پیشکسوت سوارکاری و اسپانسر این دوره از مسابقه تقدیر کرد.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top