بستن

فرسوده خواستار اعتبار دولتی برای ساماندهی گلزار شهدا برق‌روز شد

هفت‌برکه: مشاور استاندار فارس در امور ایثارگران در سفر به گراش از گلزارهای شهدای شهر بازدید کرد. معاون فرماندار گراش با اعلام زمان افتتاح گلزار شهدای اصلی شهر گراش، خواستار اختصاص بودجه دولتی برای بهسازی دیگر گلزار شهدای شهر در محله برق‌روز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش سه‌شنبه ۷ بهمن ماه، اسفندیار نیکومنش مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری فارس، قاسم فرسوده معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی فرمانداری گراش، عبدالحسین مهروری شهردار و صادق نوروز رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با جانباز ۷۰ درصد محمد حسین محمدی و خانواده شهید بهنام جمالی و  دیدار و گفتگو کردند.

بهسازی گلزارهای شهدا در راستای تکریم شهداست

اسفندیار نیکومنش در این دیدار با بیان این که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از سرمایه‌های ارزشمند نظام و انقلاب محسوب می شوند، اظهار داشت: شهدا و جانبازان پرچم‌های عزت و افتخار نظام اسلامی هستند و دیدار و تکریم از این عزیزان موجب تقویت روحیه خدمت در مسئولان و هم باعث دلگرمی این عزیزان است.

وی گفت: نظام اسلامی مدیون خون‌های پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است، خانواده های معظم شهدا الگوهای صبر و ایثار و استقامت هستند.

سردار نیکومنش با اشاره به این که رشد و توسعه جمهوری اسلامی مرهون خون شهدای هشت سال دفاع است، اضافه کرد: امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا و ایستادگی جانبازان و ایثارگران هستیم و باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و دغدغه‌های آنها به کار بگیریم.

مشاور استاندار فارس ساماندهی گلزار شهدای گراش را اقدامی در شان، بی نظیر و مناسب در راستای تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عنوان کرد و افزود: حفظ آثار، شان و جایگاه والای شهدا اصلی‌‌ترین هدف ساماندهی و مناسب‌‌سازی گلزارهای شهداست که در گراش به این مهم توجه شده است و جای تقدیر دارد.

خیرین ساماندهی گلزار شهدای برق‌روز را شروع کرده‌اند

قاسم فرسوده معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی فرمانداری گراش در این دیدار تکریم خانواده شهدا را وظیفه همگان دانست و افزود: همه ما در قبال خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری موظف و مسئولیم و باید با تمام توان تلاش کنیم تا از مشکلات و دغدغه های آنان کم کنیم و حقیقتا شهدا به ما نیازی ندارند و این ما هستیم که نیازمند عنایت و دعای خیر شهدا هستیم.

فرسوده در بازدید میدانی از گلزارهای شهدا، ساماندهی گلزار‌های شهدا را یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: گلزار مطهر شهدا نماد عزت و سربلندی کشور و کانون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است به همین دلیل ساماندهی گلزار‌های شهدا شهرستان در دستور کار قرار دارد.

قاسم فرسوده معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی فرمانداری گراش خواستار تامین اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدا برق روز شد و گفت: عملیات ساخت گلزار شهدا برق روز با حمایت خیرین شروع شده است که نیاز است برای تسریع در ساخت این یادمان اعتبارات دولتی تخصیص داده شود.

وی با تشریح اقدامات انجام گرفته برای ساماندهی گلزارهای شهدا در شهرستان گراش (گلزارهای شهدای ارد، فداغ، خلیلی و گلزارهای شهدا شهر گراش)، تسریع در ساماندهی گلزار شهدا برق‌روز را خواستار شد و انتظارات خانواده‌های معظم شهدا عنوان کرد.

گلزار شهدای ناساگ روز مادر افتتاح می‌شود

فرسوده از افتتاح پروژه ساماندهی گلزار شهدا گراش همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت: پروژه ساماندهی یکی از گلزار‌های شهدا شهر گراش در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین استانی به بهره برداری می‌رسد.

مشاور استاندار در امور ایثارگران در جلسه‌ای جداگانه با معاون فرماندار، شهردار و رئیس اداره بنیاد شهید مسائل مختلف شامل رسیدگی و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، اشتغال، راه‌اندازی شعبه بانک دی، درمان، بیمه، مناسب‌سازی معابر شهری و ادارات و نهادها، برگزاری مراسم تجلیل و یادواره‌ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بحث و بررسی کرد.

شهید بهنام جمالی متولد ۵۲ شهر گراش است که در درگیری با اشرار در منطقه اشنویه در سال ۷۵ به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین محمد حسین محمدی یکی از سه جانباز۷۰ درصد، قطع نخاعی در عملیات فکه به درجه جانبازی نائل آمد.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

3 نظر

  1. بهسازی قبور شهدا دهن‌کجی به ولایت است!

    “یکی از کارهای بدی که بعضی از مدیران گلزارهای شهدا انجام می‌دهند، این کار غلط یکسان‌سازی قبور شهدا است.” مقام معظم رهبری

  2. یکی از کارهای بدی که بعضی از مدیران گلزارهای شهدا انجام می‌دهند، این کار غلط یکسان‌سازی قبور شهدا است.” رهبر معظم انقلاب فرمودند

  3. سلام افتخارداشته ام ۱۸ سال خدمتگذار جانبازان خوب و مخلص و دوست داشتنی گراش باشم که در میان این عزیزان ۴ جانباز عزیر ۷۰ درصد بنامهای پاسدار عزیر محمد جواد وفایی فرد و دو بسیجی دلاور محمد حسین محمدی و حاج مرتضی واحدی و پاسدار وظیفه دلاور غلامحسین بنی اسدی زینت بخش جانبازان عزیر ان شهرستان میباشند . برای شفای همه این قهرمانان صلوات .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top