بستن

جوانان گراش در بوشهر، شاهین را پرپر کردند

هفت‌برکه: در چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور، تیم فوتبال جوانان هلال احمر امروز در بوشهر مقابل تیم شاهین این شهر ۲ بر ۱ به برتری رسید. با این پیروزی خارج از خانه، هلال احمر در صدر جدول لیگ برتر جوانان کشور قرار گرفت.

به گزارش هفت‌برکه، جوانان هلال احمر در یک بازی برتر و با وجود از دست دادن موقعیت‌های زیاد، توانستند در دقایق ۲۵ نیمه اول و ۱۳ نیمه دوم به گل برسند. گل‌ها را صادق صداقت و سعید پیاپی به ثمر رساندند. هلال احمر در دقیقه ۲۲ نیمه دوم یک گل از روی نقطه پنالتی هم دریافت کرد.

مجلسی: برای صعود به بالای جدول رفته بودیم

تیم فوتبال جوانان هلال احمر گراش بعد از تساوی خانگی در دقایق آخر بازی مقابل تیم جندی‌شاپور دزفول در گراش، روز یکشنبه ۵ بهمن‌ماه گراش را به مقصد بوشهر ترک کرد تا امروز سه‌شنبه ۷ بهمن، مقابل تیم سرشناس شاهین شهرداری بوشهر قرار بگیرد.

سیدعلی مجلسی، مربی تیم هلال احمر، در مورد شرایط بازی به هفت‌برکه می‌گوید: «ما از شروع فصل روند خوبی را در پیش گرفتیم و بعد از دو برد، متاسفانه در بازیِ خانگی مقابل جندی‌شاپور دزفول در دقایق آخر دو امتیاز حساس خانگی و شانس صعود به صدر جدول را از دست دادیم. به همین دلیل همه‌ی تلاشمان را کردیم که سه امتیاز این بازی سخت را به دست بیاوریم و موقعیتمان را در بالای جدول تثبیت کنیم.»

مجلسی در مورد وضعیت تیم نیز توضیح می‌دهد: «با توجه به مصدومیت دو بازیکن، ما این بازی را با اندکی تغییرات شروع کردیم. سعی کردیم تیم حریف را از زمین خودش ببندیم و فشار زیادی آوردیم و موقعیت‌های خوبی نیز کسب کردیم که متاسفانه خیلی از آنها را از دست دادیم. تا اینکه بالاخره گل اول را زدیم. در نیمه اول، بازی در دست ما بود و تیم میزبان موقعیت خاصی نداشت. از اول نیمه‌ی دوم نیز پرس را از زمین حرف شروع کردیم تا بالاخره گل دوم را به ثمر رساندیم. بعد از این گل اطمینان‌بخش، طبیعتا کمی عقب کشیدیم و تیم حریف فشار را بیشتر کرد. روی اشتباه فردی، یک پنالتی به تیم شاهین دادیم و اختلاف به حداقل رسید. اما بعد از دریافت گل، سعی کردیم بازی را حفظ کنیم و با این که موقعیت‌هایی هم برای گل زدن داشتیم، ولی با همین نتیجه بازی به پایان رسید.»

مربی تیم هلال احمر در انتها می‌گوید: «تمام سعی ما این است بتوانیم نتیجه‌ای در خور شهر و مردم گراش و منطقه به دست بیاریم و نماینده خوبی برای فوتبال فارس باشیم.»

صعود به بالای جدول

با توجه به تساوی ۲ بر ۲ بازی فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان، تیم هلال احمر گراش با این سه امتیاز شیرین با ده امتیاز به صدر جدول مسابقات صعود کرد. در بازی‌های دیگر این هفته، این نتایج به دست آمد: گل گهر سیرجان ٢ فولاد خوزستان ٢؛ ایمان سبز شیراز ٢ ذوب اهن اصفهان ٢؛ جندی‌شاپور دزفول ۰ مس کرمان ١.

تیم هلال احمر امشب به گراش برمی‌گردد تا برای بازی روز سه‌شنبه هفته اینده، ۱۴ بهمن‌ماه، مقابل تیم گل‌گهر سیرجان در گراش آماده شود.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top