بستن

صعود بی‌دردسر هلال‌احمر در جام حذفی

هفت‌برکه: با نیامدن تیم اتحاد روانسر به گراش، هلال‌احمر سه بر صفر در مرحله اول جام حذفی کشور برنده اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فوتبال هلال احمر گراش، از دور اول مسابقات جام حذفی کشور، هلال احمر گراش طبق قرعه فدراسیون، باید دوشنبه ۶ بهمن‌ماه در گراش به مصاف اتحاد روانسر کرمانشاه می‌رفت که به علت عدم حضور تیم کرمانشاهی، هلال احمر گراش به عنوان برنده به دور بعد صعود کرد.

هلال احمر گراش باید تا ۷ بهمن‌ماه منتظر قرعه‌کشی دور دوم جام حذفی باشد تا در روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن به مصاف حریفی برود که به زودی مشخص خواهد شد.

هلال احمر که دومین حضورش را در جام حذفی کشور تجربه می‌کند، به همراه تیم‌های فجر سپاسی و قشقایی شیراز سه نماینده استان فارس در مسابقات جام حذفی فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ هستند. قرمزپوشان گراش امیدوارند امسال بتوانند با صعود به مراحل بالاتر شگفتی‌ساز شوند.

مصطفی کارگشا، سرمربی تیم فوتبال هلال احمر گراش، که خود سابقه حضور چندین ساله در مسابقات حذفی و لیگ دسته اول کشور دارد، گفت: «به حمداله شرایط خوبی بر تیم حاکم است و جهت آماده‌سازی تیم بازیهای تدارکاتی زیاد انجام دادیم و آماده نبرد با نماینده کرمانشاه بودیم که متاسفانه با عدم حضور آنان مواجه شدیم. باید تمرینات را ادامه دهیم و منتظر مشخص شدن حریف بعدی‌مان باشیم.»

کارگشا گفت: «با وجود حضور تیم جوانان هلال احمر در لیگ برتر کشور و همزمانی مسابقات با جام حذفی، انشاالله که بتوانیم با ترکیبی از باتجربه‌ها و جوانان با انگیزه شگفتی‌ساز شویم تا بتوانیم آماده رویارویی با تیم های مطرح و سرشناس کشور شویم

وی در پایان از مدیریت باشگاه و مجموعه هلال احمر که طی این مدت زحمات زیادی را متحمل شده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top