بستن

درگذشت حاج زین‌العابدین خواجه‌زاده، پدر شهید

هفت‌برکه: حاج زین‌العابدین خواجه‌زاده، یکی از معتمدین باسابقه‌ی گراش و پدر شهید حمیدرضا خواجه‌زاده، در ۸۳ سالگی درگذشت.

به گزارش هفت‌برکه، حاج زین‌العابدین خواجه‌زاده متولد ۱۳۱۶ در گراش بود و در ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۹ در ۸۳ سالگی دار فانی را وداع گفت. 

حاج زینل به ویژه در سال‌های پس از انقلاب اسلامی از چهره‌های اصلی ستاد پشتیبانی جنگ در گراش بود. فرزند او حمیدرضا یکی از «شهدای ده تن» است که هیچ‌گاه پیکرش به گراش بازنگشت و پدر تا روزهای اخیر چشم‌انتظار نشانی از او بود.

در طی چهار دهه‌ی اخیر، حاج زینل در راه‌اندازی بسیاری از فعالیت‌های عام‌المنفعه همراهی و مشارکت داشت. مهمترین فعالیت او راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه خاتم‌الانبیا گراش همراه با شیخ محمدعلی زاهدی بود. این صندوق قرض‌الحسنه همچنان فعال است. 

زین‌العابدین خواجه‌زاده از نخستین انتخابات جمهوری اسلامی ایران به تناوب عضو هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات بود و از اعضای اصلی ستاد برگزاری نمازجمعه گراش بود. سال ۱۳۹۷ حاج زین‌العابدین خواجه‌زاده به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار گراش، نشان «شهروند نمونه» را از شورای اسلامی شهر گراش دریافت کرد.

محمدرضا، علیرضا و مسعود، پسران حاج زین‌العابدین و شاه‌بی‌بی، زهرا، نرگس، مرضیه، فهمیه و فاطمه دختران او هستند که بیشتر آنها در فعالیت‌های اجتماعی نیز حضور فعالی دارند. 

 

 

 

 

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

5 نظر

  1. خدا رحمت کند حاج زینل‌، پدی مهربان و صبور، معتمد شهر، مرد با فرهنگ با اخلاص، محبوب و گره‌گشا از کار خلق‌الله، پدر پیر صندوق خیریه

    خانواده معظم شهید جاویدالاثر، شهید حمید خواجه زاده
    ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. 

    ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار گردد

    حجت عابدی

  2. 🏴🏴🏴🏴🏴🏴

    بازگشت همه به سوی اوست.

    خانواده محترم شهید بزرگوار “حمیدرضا خواجه زاده”
    با درود و احترام

    مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرح‌ناک زندگی را خـزانـی ماتم‌زده بـه انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

    در گذشت شادروان “حاج زین العابدین خواجه زاده” که یک عمر با خلوص نیت مشوق، حامی و پشتیبان برنامه های فرهنگی هنری شهر گراش بودند را به خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده‌ و برای ایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت، و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.

    اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش

  3. جناب اقای محمدرضاخواجه زاده

    سبک بالان به سهولت پرواز می‌کنند و پدر پاک شما این گونه بود که پروانه روحش به اعلی علیین پرواز کرد. پرواز ملکوتی پدر بزرگوارتان سیر در راه خداست و این باور اندکی از غم شما خواهد کاست. تسلیت ما را پذیرا باشید.
    مجید دلاور

  4. اناالله و انا الیه راجعون
    خانواده محترم شهید خواجه زاده
    در گذشت جناب حاج زین العابدین خواجه زاده پدر شهید والامقام را به شما و وابستگان تسلیت عرض نموده برای ان مرحوم مغفور طلب امرزش و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاهش خواستاریم .
    میرزا اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top