بستن

گزارش تصویری ۴: و رجعت‌ات چه کبوترانه مرا پر داد

هفت‌برکه : با پایان آیین وداع و خاکسپاری شهید گمنام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گراش در پیامی از قدرشناسی و حضور مردم گراش تشکر کرد.

متن این پیام را به همراه عکس‌های رحمت فانی از فراز آسمان ببنید:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها…

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت‌انگیز خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند. «حضرت امام خامنه ای “مدظله العالی”»

سلام و صلوات بر ارواح مطهر و پاک شهدای عزیزمان که با خون خود انقلاب اسلامی را عزت و سربلندی بخشیدند.

خدای عزوجل را شاکریم که امسال همزمان با ایام فاطمیه(س) شاهد حضور پرشور و غیر قابل توصیف مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان گراش در مراسم استقبال، وداع و خاکسپاری فرزندی از فرزندان حضرت روح‌الله و لاله‌ای از گلزار شهدای کربلای ۵ شلمچه بودیم و خدا را به واسطه خدمتگزاری چنین مردمی ولایی و محب امیرالمومنین (ع) و اولاد طاهرینش بی‌نهایت شاکر و سپاسگزاریم.به واقع همه ما این روزها چه زیبا و شفاف شاهد و ناظر بودیم و دیدیم که شهدا زنده‌اند و نام و یاد آنها در دل‌ها تا ابد جاودان است.

حضور بی‌مانند و غیرقابل توصیف مردم ولایتمدار شهرستان گراش در مراسم استقبال، وداع و تدفین پیکر مطهر این شهید والامقام و عالی قدر، همزمان با سالروز شهادت مظلومانه و غریبانه بی‌بی دو عالم حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها، نشانه قلب پاک و خدایی این مردم و عشق و ارادت و دلبستگی همیشگی‌شان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تجدید بیعت با آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی، شهدا، نظام و ولایت است، که مسلماً اجر و پاداش چنین صلابت و در صحنه بودنی، در نزد خداوند متعال و خود شهدا محفوظ خواهد ماند.

بی شک این حضور و شکوه مردم گراش، نعمتی است که باید به خاطر آن هر لحظه به درگاه باری تعالی سجده شکر به جای آورد چرا که این مردم با این استقبال باشکوهشان از این شهید عزیز نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجود آنها زنده و پایدارتر گشته و مستمر خواهد ماند.

به عنوان خدمتگزارانی کوچک، از طرف همه مسئولین محترم شهرستان، از حضور حماسی، پرشور و کم‌نظیر مردم عزیز، خونگرم و ولایتمدار شهرستان گراش در این مراسمات چند روزه با کمال ادب و احترام سر تعظیم فرود می‌آوریم و صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نماییم.

انشاءالله که همگی بتوانیم ادامه دهنده راه پر فروغ شهداء گرانقدر و عزیزمان باشیم و مزار این شهید گمنام را تبدیل به ملجایی برای حضور خیل دلدادگان و عشاق راه حق و حقیقت نماییم.

فرزندان کوچک شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان گراش

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top