بستن

دارت، اولین هدف هیات انجمن‌های ورزشی در گراش

هفت‌برکه: محسن افشار به ریاست هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان گراش منصوب شد. راه‌اندازی رشته‌ی دارت با برگزاری یک وبینار آموزشی، اولین قدم این هیات خواهد بود.

 به گزارش هفت‌برکه، محسن افشار، دانش‌آموخته تربیت بدنی، از سوی ایوب‌زاده رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان فارس به ریاست این انجمن در شهرستان گراش منصوب شد. افشار به عنوان کارشناس تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش و رییس هیأت ورزش‌های دانش‌آموزی نیز فعال است.

افشار در مورد این انتصاب گفت: «جای بعضی از رشته‌های ورزشی در گراش خالی است در حالی که استان فارس در این رشته‌ها فعال است. قطعاً در شهرستان گراش، استعدادهای زیادی در این رشته‌ها نهفته است و ما می‌توانیم با استعدادیابی در رشته‌های مختلف دانش‌آموزی و مدارس، این هیات و این رشته‌ها را فعال کنیم و انشالله بتوانیم استعدادها را روانه تیم‌های استانی و ملی کنیم.»

 او در مورد حیطه‌ی فعالیت‌های هیات انجمن‌های ورزشی نیز گفت: «رشته‌های زیر مجموعه‌ی این هیات زیاد است. اگر به سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران به آدرس ifsafed.com مراجعه کنید (اینجا) تعدد این رشته‌ها را شاهد خواهید بود؛ رشته‌های متنوع و جذابی همچون فوتبال رومیز، تکبال، برای‌تونیک، راگبی، کریکت، موی‌تای، اسپوکس، موج‌سواری، پارکور، رزم سلطان، جهت‌یابی، طناب‌کشی، فلوربال، سپک‌تاکرا، جت‌اسکی، اسکی روی آب، دارت، بیس‌بال و سافت‌بال، ورزش‌های هوایی، کیک‌بوکسینگ واکو.»

محسن افشار درباره‌ی فعالیت این رشته‌های ورزشی در گراش گفت: «در حال حاضر بعضی از این رشته‌ها در شهرستان فعال است؛ مثل طناب‌کشی یا انجمن ورزش‌های هوایی. انجمن ورزش‌های هوایی یکی از رشته‌هایی است که چند تن از جوانان بی‌ادعا به صورت خودجوش و با عشق آن را راه انداخته‌اند و فعالیت می‌کنند. با حمایت از این جوانان می‌توان منطقه را به عنوان قطب ورزش‌های هوایی به کشور معرفی کرد. همچنین ما باید از ظرفیت‌های فارغ‌التحصیلان و دانشجویان رشته تربیت بدنی در کادر اجرایی و مدیریتی این رشته‌ها استفاده کنیم. از سالن‌های ورزشی خصوصی و عمومی نیز درخواست داریم که جهت راه‌اندازی این رشته‌ها در فضاها و اماکن ورزشی خود با ما همکاری کنند.»

او افزود: «نکته دیگر این که در تمام رشته‌هایی که قرار است راه‌اندازی کنیم، در هر دو بخش بانوان و آقایان فعالیت خواهیم کرد. لذا از تمام علاقه‌مندان رشته‌های مختلف تقاضای عضویت در انجمن‌های مربوطه را داریم.»

 

قدم اول: راه‌اندازی رشته‌های دارت و سپک‌تاکرا

 رییس هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان گراش در مورد برنامه‌هایش برای فعال کردن این هیات در گراش می‌گوید: «قصد داریم با راه‌اندازی دو رشته‌ی دارت و سپک‌تاکرا در گراش شروع کنیم.»

او در مورد رشته‌ی دارت نیز می‌گوید: «به خصوص در رشته دارت خبرهای خوبی را خواهیم شنید. راه‌اندازی خانه دارت از برنامه‌های آینده ماست. در همین راستا، علی‌اکبر پهلوسای به عنوان مسئول انجمن دارت شهرستان گراش معرفی شده است. فراخوان اولین وبینار توجیهی آموزش رشته ورزشی دارت در گراش را نیز منتشر کرده‌ایم.»

محسن افشار درباره این وبینار آموزشی می‌گوید: «در نظر داریم به منظور آشنایی و معرفی رشته مهیج دارت، یک دوره کلاس آموزش مجازی جهت علاقه‌مندان این رشته به مدرسی خانم نکیسا، مربی و داور استانی دارت، در اواخر دی‌ماه برگزار نماییم. از تمام علاقه‌مندان به این رشته‌ی ورزشی فراگیر و جهانی دعوت می‌کنیم در این وبینار شرکت کنند.»

برای ثبت نام در این کارگاه آموزشی مجازی، باید نام ونام خانوادگی، سن و شماره تماستان را به شماره واتساپ ۰۹۱۷۱۸۰۷۲۸۱ آقای علی‌اکبر پهلوسای، مسئول انجمن دارت شهرستان گراش، ارسال نمایید. به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در کلاس اهدا می‌گردد. شرکت برای عموم آزاد و رایگان است.

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top