بستن

سرقت سریالی درپوش فلزی کانال‌ها

هفت‌برکه : در چند ماه گذشته حداقل ۱۰ درپوش پل‌های شهرداری و ۴ درپوش کانال‌های اداره آبفا سرقت شده است.

در روزهای اخیر شهروندان تصاویری را برای هفت‌برکه ارسال کردند که درپوش پل‌ها و کانال‌ها در سطح شهر به سرقت رفته و خطر جدی برای خودروهای عبوری است.

مولایی مسئول امور اجرایی شهرداری گراش گفت: «در چند روز اخیر ۱۰ درپوش در نقاط مختلف شهر به ویژه شهرک شهید بهشتی و ملاصدرا به سرقت رفته است. سعی می‌کنیم به سرعت درپوش‌ها را جایگزین کنیم تا مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید.»

مولایی در مورد ارزش این درپوش‌ها گفت: «هر درپوش با توجه به نوع آهن استفاده شده حدود ۷۰۰ تا یک میلیون تومان برای شهرداری هزینه دارد. در این مورد از شهروندان تقاضا داریم اگر موردی از سرقت یا حمل درپوش‌ها مشاهده کردند فورا به شهرداری اطلاع دهند.»

مسئول امور اجرایی شهرداری گراش گفت: «با توجه به این محل قرارگیری درپوش در نقاط مختلف شهر است نمی‌توان به صورت کامل کنترل کرد. پیش از پیگیری موضوع هم نمی‌توان فرد یا گروهی را متهم به سرقت کرد. این‌ها بخشی از اموال عمومی است و امیدواریم شهروندان در شناسایی سارقین به ما کمک کنند.»

پورغلام روابط عمومی اداره آبفا در پاسخ به هفت‌برکه گفت: «از ابتدا سال تاکنون چهار مورد سرقت درپوش محل شیرهای آب گزارش شده است. ارزش هر کدام از این درپوش‌های فلزی حدود یک و نیم میلیون تومان است.» 

اداره مخابرات در طی این مدتی موردی از سرقت درپوش نداشته است. 

معمولا این درپوش‌ها بعد از سرقت به صورت ضایعات فروخته می‌شود اما در مدتی که این چاله‌ها بدون حفاظ است می‌تواند برای خودروها، موتورسیکلت‌ها و عابرین پیاده خطرساز باشد.

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top