بستن

برگزیدگان مسابقه «مالک اشتر زمان» معرفی شدند

هفت‌برکه: برندگان اولین مسابقه گویندگی و تولیدات رادیویی گراش با عنوان «مالک اشتر زمان» و با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی شدند.

به گزارش هفت‌برکه، این مسابقه را کانون بسیج هنرمندان گراش به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار کرد. علاقه‌مندان به گویندگی و ساخت پادکست و تیزر از تمام شهرستان‌های استان فارس دعوت شدند که با موضوع مالک اشتر زمان آثارشان را به جشنواره ارسال کنند.

امروز ۱۳ دی‌ماه هیات داوران این جشنواره شامل سروان فرجی، معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛ محمدعلی شامحمدی، مسئول کانون بسیج هنرمندان گراش؛ و محمد رستم‌پور، رییس انجمن دوبله و گویندگی گراش، با بررسی آثار رسیده به مسابقه، برگزیدگان را معرفی کردند.

اسامی برگزیدگان مسابقه

هیات داوران جشنواره هیچ‌کدام از آثار ارسالی را شایسته مقام اول معرفی نکرد. اما مقام‌های دوم و سوم را به صورت مشترک معرفی کرد. مقام دوم به طور مشترک به عرفان یوسفی، ۹ساله از گراش، و طاها پاکروان، ۹ساله از گراش رسید. این دو نفر هر کدام جایزه‌ای به مبلغ سیصدهزار تومان از طرف کانون بسیج هنرمندان اهدا می‌شود.

مقام سوم مسابقه نیز به صورت مشترک به سلاله فضلی، ۷ساله از گراش، و فاطمه رحیمی ۲۹ساله از اوز رسید. به این دو برگزیده هر کدام مبلغ دویست هزار تومان تعلق خواهد گرفت.

هیات داوران آثار طیبه نامی، متولد ۱۳۴۶ از اوز، و زهره ستاری، ۹ساله از گراش، را نیز شایسته تقدیر دانست، و مبلغ صدهزار تومان را به عنوان جایزه تقدیم می‌کند.

کانون بسیج هنرمندان گراش این مسابقه را با همکاری انجمن گویندگی و دوبلاژ گراش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش و پایگاه مقاومت سیدالشهدا(ع) گراش برگزار کرد.

اهدای جوایز برگزیدگان

مراسم اختتامیه و اهدا جوایز برگزیدگان این مسابقه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ طی مراسمی در ناحیه مقاومت سپاه گراش اهدا شد.

این مسابقه به پاسداشت سالگرد سردار شهید سلیمانی و بصورت استانی و با همت ناحیه بسیج سپاه گراش؛ پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) گراش و کانون بسیج هنرمندان شهرستان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top