بستن

انتخابات ۱۴۰۰ رفراندوم علیه تفکر نارکارآمد غیرانقلابی است

هفت‌برکه: فرمانده سپاه گراش در برنامه بزرگداشت سردار سلیمانی گفت: «مردم با رای خود یک رفراندوم به یاد ماندنی را بر علیه تفکر ناکارآمد غیر انقلابی برگزار خواهند کرد.»

به گزارش قرارگاه فضای مجازی شهرستان گراش، ویژه برنامه سجاده‌نشینان ره عشق عصر جمعه ۱۲ دی‌ماه ۱۳۹۹ در فضای باز حوزه علمیه باقرالعلوم علیه السلام برگزاری شد. سجاده‌نشینان ره عشق گرامیداشت اولین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش با سخنرانی فرمانده ناحیه سپاه گراش و روایتگرای کربلایی داوود دهقان بود.

سرهنگ وحید ستاری با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامی‌داشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: مهمترین ویژگی حاج قاسم اطاعت محض از ولی فقیه بود. ایشان در وصیت‌نامه خود نیز به همه مسئولین و مردم توصیه و تاکید به تبعیت از رهبری داشتند.

ستاری گفت: «بالاترین افتخار شهید سلیمانی والامقام، همین ولایت مداری ایشان بود که اکیدا سفارش کرده بودند به عنوان تنهاترین واژه و لقب افتخارآفرینش بر روی سنگ مزارش حک کنند. سردار سلیمانی یک مکتب است و همه ما باید تلاش کنیم جهت ادامه راه این شهید عزیز وتحقق تمدن اسلامی و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت ، زندگی مان را به رنگ همین مکتب در آوریم.»

سرهنگ ستاری گفت: «در طول تاریخ انقلاب اسلامی و به گواه تاریخ هر کجا با یقین و باور قلبی از جایگاه ولایت تبعیت کردیم، پیروز بوده‌ایم و هر کجا به ظاهر و منفعت‌طلبانه و صرفا شعارگونه با این واژه مقدس رفتار کردیم، از عزت و پیشرفت و سربلندی فاصله گرفتیم و فقط دشمن را امیدوار کردیم.»

در پایان فرمانده سپاه گراش با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: «آن‌هایی که برای رفراندوم عجله دارند، تا انتخابات ۱۴۰۰ تحمل کنند، مردم با رای خود بین تفکر ناکارآمد غیر انقلابی و تفکر کارآمد انقلابی جواب شما را خواهند داد.»

 

7 نظر

  1. بصیرت و درک سیاسی برای همه از جمله نظامی ها لازم و ضروری است و لازمه دفاع از انقلاب شناخت اصول انقلاب است.
    امام و رهبری، حضور و عضویت نظامی ها در احزاب و گروه های سیاسی را منع کرده اند
    نه فهم و هوشمندی سیاسی آنها را

  2. به فرض مردم آمدند پای صندوق رای و کسی دیگر را بجز سعید محمد یا سعید جلیلی انتخاب کردند که با تفکر بعضی ها همخوانی نداشت باز هم پای حرفتان هستید و خواهید گفت مردم به تفکر انقلابی رای دادند لطفا یکی به من غیر سیاسی جواب بده

  3. سالهاست که با این برچسبهای مختلف و کلیشه‌ای مثل انقلابی و غیرانقلابی، با بصیرت و بی بصیرت، عوامل استکبار و ستون پنجم و… بین مردم سخنرانی کردند صرفاً برای گرم کردن تنور انتخابات! در عمل هیچ یک از این دو گروه که بر مسند قدرت بوده‌اند نه تنها هیچ کار مثمر ثمری برای مردم انجام نداده اند بلکه روز به روز بر نارضایتی مردم از نظام و دین افزوده اند. اینها همه شعارهای انتخاباتی و تبلیغاتی است که دیگر بر همگان مثل روز روشن و مبرهن است؛ فلذا بعد انتخابات هر جناح به فکر باند بازی و گرفتن امتیاز برای گروه خود بوده است.

    دو سوال محترمانه که ممکنه است سوال خیلی از دوستان هم باشد از جناب اقای ستاری:

    ۱) این نمایندگان مجلس که در حال حاضر تحت عنوان مجلس “انقلابی” فعالیت می کنند و سر بزنگاه شعارهای مرگ بر آمریکا و انگلیس سر می دهند، قطعاً خبر دارید که فرزندان بیشتر این نمایندگان به اصطلاح انقلابی، در همان آمریکا و انگلیس مشغول زندگی و تحصیل هستند؟؟ و حتی بعضی از نمایندگان هم گرین کارت دارند و دو تابعیتی هستند؟! پس تکلیف این همه ضِدیت ظاهری با آمریکا و انگلیس چیست؟!

    ۲) در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری، نامزدها علناً در انظار عمومی و از تریبون صدا و سیما به صورت پخش زنده، هر کدام را متهم به دزدی و رانت و زمین خواری می کردند و ادله هایی هم داشتند، چه شد که هر کدام از این اشخاص با این همه اتهام بر مسند قدرت قوای سه گانه نشستند؟! پس تکلیف این همه اتهام و خدشه دار کردن اعتمادِ مردم چه شد و چه کسی پاسخ می دهد؟! کدام راست می گفتند و کدام دروغ؟!

    سپاسگزار مهرتان می شوم جناب آقای ستاری که پاسخ این دو سوال را اینجا بفرمایید که بقیه دوستان هم استفاده ببرند. امیدوارم بعد از پرسش این دو سوال محترمانه همراه با رعایت ادب، بنده بازم زنده بمانم که حداقل بدون پاسخ از این دنیا رخت بر نبندم.

    امیر مومنان در “غرر الحکم” می فرماید:
    اینکه مردم این هم از مسوولین روی بر می گردانند، زیرا کمتر عالِمی است که به علمش عمل می کند.

  4. به نظر من
    اینکه مجلس انقلابی است یعنی بیشترشان رویکرد انقلابی دارند وگرنه افراد مساله دار و اصلاح طلب و …در میان آنها زیاد هستند
    اتهامات دوران انتخابات، شعار های تبلیغاتی است پس باید در دادگاه ثابت شود
    اتهامات به آقای رئیسی مثل آیت الله اعدام و …نه تنها بد نیست بلکه افنخار است . البته ایشان قاضی و رئیس دادگاه انقلاب نبودن ولی هر کس منافقین جنایتکار را اعدام کرده دستش درد نکنه حتی اگر موسوی خوئینی های چپکی باشد

  5. آقایی که خودتو خط امامی میدونی حرمت امام رو نگه دار و به وصیت نامه امام که نظامی ها رو از دخالت در سیاست منع کردن پایبند باش و به عنوان یه نظامی بیشتر به فکر آمادگی جسمانی و تناسب اندام باشید تا دخالت در مسایل سیاسی

  6. آقای به اصطلاح رزمنده که کامنت میذاری و در مورد دخالت بیجای نظامیان اجتهادم میکنی بدان که نظر امام در مورد عدم دخالت نظامیون خیلی واضح هست دنبال ماله کشی نباش لطفا. نمونه نظر امام رو با دقت بخون.
    برای سپاهی ها جایز نیست که وارد بشوند به دسته بندی و آن طرفدار آن یکی، آن یکی طرفدار آن یکی، به شما چه ربط دارد که در مجلس چه می گذرد؟ در امر انتخابات باز هم به من اطلاع دادند که بین سپاهی ها باز صحبت هست، خوب انتخابات در محل خودش دارد می شود، جریانی دارد، به سپاه چه کار دارد که آنها هم اختلاف پیدا بکنند، برای سپاه جایز نیست این، برای ارتش جایز نیست این. سپاهی را از آن تعهدی که دارد، از آن مطلبی که به عهده اوست باز می دارد و همین طور ارتش را. (صحفیه امام، جلد ۱۹، ص ۱۲)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top