بستن

ظرفی از خرما در ورودی خیابان تمیز

هفت‌برکه: در دور جدید نصب المان‌های شهری، المان جام خرما با هزینه ۲۰ میلیون تومان در مثلثی ورودی خیابان تمیز نصب شد.

محسن حسن‌زاده روابط عمومی شهرداری گراش در مورد این المان گفت: «با توجه به این که این منطقه قبلا نخلستان بوده و خرما از محصولات اصلی شهر گراش است، المان شهری جام خرما در ورودی خیابان تمیز نصب شد.»

علی حسین‌شیری کارپرداز شهرداری گراش در مورد روند تصویب المان‌های شهری گفت: «این المان توسط شرکتی در مشهد طراحی و ساخته شده است. معمولا شرکت‌های مختلف محصولات‌شان را برای ما ارسال می‌کنند، در نبودن شوراها، شهردار در مورد المان انتخابی تصمیم‌گیری می‌کند.»

حسین‌شیری در پاسخ به هفت‌برکه در مورد استفاده از هنرمندان و شرکت‌های بومی گفت: «ما قطعا از این کار استقبال می‌کنیم. مثلا در آینده به دنبال المانی از خلیج فارس برای نصب در بلوار خلیج فارس هستیم در نقاط دیگر شهر هم فضاهای دیگر برای نصب المان وجود دارد که شرکت‌های بومی می‌توانند طرح‌های پیش‌نهادی خود را به شهرداری ارائه کنند.»

در سال‌های اخیر در دوره شهرداری فقیهی‌کیا، المان سبد خرما در بلوار خلیج فارس و در دوره خداشناس، المان‌های کتاب در چند نقطه شهر گراش اجرا شده است.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

4 نظر

  1. اون المان قبلیه چیشد؟رفت جز ضایعات؟هنوز نو بود که کاش این ۲۰میلیون زیرسازی یا اسفالت یه کوچه ای میکردین که دوسه خونه ادم ضعیف ساکن هستن و نمیتونن مشارکت کنن در امر اسفالت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top