بستن

در گراش برخی امتحان‌های دی‌ماه حضوری برگزار می‌شود

هفت‌برکه: با وجود درخواست برخی از دانش‌آموزان برای برگزاری امتحانات مدارس به صورت کاملا غیر حضوری، در نهایت آموزش و پرورش گراش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برخی امتحان‌های میان‌سال مدارس به صورت حضوری برگزار می‌شود.

شنبه ۲۹ آذرماه ۱۳۹۹ اطلاعیه آموزش و پرورش در مورد برگزاری آزمون‌های دی‌ماه برگزار شد. بر اساس این اطلاعیه در ابتدایی دوره اول دو درس، ابتدایی دوره دوم، چهار درس و در دوره‌‌های دبیرستان ۵ درس به صورت حضوری برگزار می‌شود. این تصمیم با توجه به شرایط زرد در شهرستان گرفته شده است و در صورت تغییر شرایط ممکن است تغییر کند.

🔹با تبریک میلاد بزرگ بانوی عالم اسلام حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار و خداقوت و قدرشناسی به ساحت پاک پرستاران خدوم و گرانقدر که طی ایام گذشته کرونایی فداکاری و از خودگذشتگی به یاد ماندنی بر صفحه تاریخ این سرزمین حک‌ نمودند.

🔹بدینوسیله نکاتی چند پیرامون امتحانات نوبت اول مدارس جهت تنویر افکار و تامین اعتماد و آرامش روحی و روانی خدمت شما اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز یادآور می‌شود:

▫️۱- براین باور هستیم که بعد از اولیای محترم دانش آموزان، دلسوزترین و دغدغه‌مندترین نهاد نسبت به تامین سلامتی و خیر و صلاح و سرنوشت دانش آموزان که آنها را مثل فرزندان دلبند خود می‌دانیم، آموزش و پرورش می‌باشد. در این راستا حساسیت و نگرانی اولیا و دانش آموزان برایمان قابل درک و فهم است.

▫️۲- بر همین اساس نسبت به برگزاری امتحانات در راستای عدالت آموزشی و جلوگیری از تضییع حق دانش آموزان به ویژه در پایه‌هایی که با سرنوشت دانش آموزان مرتبط می‌باشد، بعضی از دروس به صورت حضوری برگزار خواهد شد. مبنای تصمیم ما رنگ‌بندی اعلامی از طرف ستاد کرونای شهرستان و شیوه‌نامه و مجوز و دستورالعمل‌های ارسالی ویژه شرایط کرونایی از وزارتخانه و اداره کل متبوع و همفکری با مدیران مدارس و شورای مدرسه می‌باشد.

▫️۳- همانگونه که استحضار دارید درحال حاضر به لطف خدا و تلاش کادر زحمت کش درمان و همراهی مردم فهیم در رعایت پروتکل ها، شهرستان گراش در وضعیت زرد می‌باشد، که بر همین مبنا تصمیمات اتخاذ شده در خصوص برگزاری امتحانات با لحاظ خواست دانش آموزان و اولیای محترم بدین شکل است که
ابتدایی دوره اول دو درس در گروه‌های ۷ نفره
ابتدایی دوره دوم ۴ درس در گروه‌های ۷ نفره
متوسطه اول و دوم ۵ درس به صورت کلاسی و در بازه‌های زمانی متفاوت
به صورت حضوری و بقیه دروس به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

▫️۴- در صورت تغییر وضعیت رنگ، موضوع امتحانات و تغییرات لازم از طریق شورای مدرسه و با هماهنگی این مدیریت به نفع دانش آموزان اعمال خواهد شد.

▫️۵- رعایت پروتکل‌های بهداشتی ازجمله ضد عفونی محل امتحانات و مدارس، رعایت فاصله و استفاده از ماسک برای تامین سلامت و امنیت دانش آموزان با نظارت کارشناسان شبکه بهداشت و مراقبین سلامت مدارس به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است. همچنین سلامتی دانش آموزان و کادر مدرسه قبل از ورود به جلسه امتحان از طریق نرم‌افزار وزارت بهداشت مورد استعلام قرار می‌گیرد.

▫️۶- برای دانش آموزان با بیماری زمینه‌ای تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است که از طریق مدیران محترم مدارس اطلاع رسانی خواهد شد.

▫️۷- دغدغه دانش آموزان جهت تناسب سطح امتحانات با آموزش ارائه شده از طریق مجازی مورد تاکید قرار گرفته است.

🔹در پایان انتظار است اولیا و دانش آموزان عزیز نسبت به برگزاری و رعایت نکات بهداشتی لازم ضمن حفظ آرامش و امنیت خاطر کمال همکاری با مدیران و معلمین عزیز داشته باشند تا با همراهی همدیگر سطح آسیب به سلامتی و سرنوشت فرزندانمان را به حداقل ممکن برسانیم.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top