بستن

جوانان هلال احمر در جمع بزرگان فوتبال کشور

هفت‌برکه: ۱۶ تیم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور در دو گروه ۸تیمی با هم رقابت خواهند کرد.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان، سرانجام روز سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ جلسه هماهنگی و بررسی نحوه برگزاری مسابقات لیگ‌های برتر امید و جوانان باشگاه‌های کشور در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ به صورت وبینار و آنلاین با حضور رضا عبدی، مدیر مسابقات پایه سازمان لیگ، و تمامی نمایندگان باشگاه‌های حاضر در مسابقات برگزار شد.

این بازی‌ها با حضور ۱۶ تیم برتر ایران در دو گروه ۸ تیمی برگزار خواهد شد. بر اساس گروه‌بندی پیش‌نهادی، تیم فوتبال جوانان هلال احمر گراش در گروه اول یا گروه جنوب با تیم‌های فولاد خوزستان، شاهین شهرداری بوشهر، مس کرمان، گل‌گهر سیرجان، ایمان سبز شیراز، جندی شاپور دزفول و یکی از تیم‌های سپاهان یا ذوب آهن اصفهان هم گروه شد.

در گروه دوم یا گروه شمال نیز تیم‌های تراکتورسازی تبریز، ماشین‌سازی تبریز، ملوان بندر انزلی، مقاومت تهران، نساجی مازندران، دهکده طلایی بابل، غفاری قزوین و یکی از تیم‌های سپاهان یا ذوب‌آهن اصفهان حضور دارند. در پایان بازی‌ها از هر گروه یک تیم به لیگ دسته‌ اول سقوط می‌کند.

این رقابت‌ها که امسال به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا با تاخیر برگزار می‌شود، حداکثر تا ۲۰ روز آینده از آذرماه به صورت رفت و برگشت شروع خواهد شد.

با توجه به حضور تیم جوانان هلال احمر در بالاترین سطح فوتبال جوانان کشور، شهر گراش امسال میزبان تیم‌های بزرگ کشور خواهد بود، اما به دلیل عدم آمادگی چمن ورزشگاه شهدا گراش و احتمال لغو میزبانی شهر گراش از این رقابت‌های مهم، مسئولین تیم هلال احمر در تلاش هستند تا زمین چمن مجموعه هلال احمر را با استانداردهای فدراسیون فوتبال مطابقت دهند تا بازی‌ها در مجموعه هلال احمر برگزار شود.

سید علی مجلسی، مربی تیم جوانان هلال‌احمر گراش، در مورد آخرین وضعیت تیم گفت:‌ «الحمدالله بعد از حدود سه چهار ماه زحمت زیاد مدیریت و اعضا کادر فنی، امسال تیم خوب و یکدستی برای این رقابت‌ها داریم. متاسفانه بعد از قرمز شدن شهرستان گراش به دلیل کرونا، یک هفته‌ تمرینات تیم را تعطیل کردیم و بازیکنان به صورت انفرادی به تمرین مشغول هستند تا در اسرع وقت تمرینات تیمی را آغاز کنیم تا انشالله نماینده خوبی برای مردم و شهر گراش و منطقه باشیم.»

مربی تیم هلال احمر گفت: «از مدیریت و دست اندرکاران تیم هلال احمر تقدیر و تشکر داریم که تلاش می‌کنند نام گراش در بین مطرح‌ترین تیم‌های فوتبال کشور بدرخشد. هر سال هلال‌احمر در چندین جبهه استانی و ملی رقابت داشت ولی با تعطیلی خیلی از بازی‌ها، تمرکز خوبی روی تیم جوانان به وجود آمده است. حمایت‌های ریاست اداره تربیت بدنی، هیات فوتبال را هم داریم که امیدواریم با کمک‌ها بتوانیم نماینده خوبی برای شهرستان و استان در مسابقات کشوری باشیم.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top