بستن

گراشی‌ها در خلیلی حسینیه می‌سازند

هفت‌برکه: ساختمان دو‌طبقه‌ی حسینیه فرهنگی- مذهبی خیرساز خلیلی با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۴ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛ جمعه نهم آبان ماه ۱۳۹۹، آیین کلنگ‌زنی ساختمان حسینیه فرهنگی- مذهبی خیرساز خلیلی به همت بانی خیر مرحوم حاج غلامحسین اسعدی با حضور مهندس حسین‌زاده، نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز، برگزار شد.

این مراسم با همراهی محمدجواد اکبری، نماینده بانی خیر، مسئولین محلی و شهرستانی، روسای دفاتر نماینده مردم در گراش و تهران و اعضای کارگروه اجتماعی دفتر نماینده و اهالی محل انجام شد.

مهندس حسین‌زاده در آیین کلنگ‌زنی با اشاره به حضور فعال خیرین در حوزه انتخابیه و تکریم آنان که سبب آبادانی و توسعه منطقه شده‌اند، اظهار داشت: «با حضور پربرکت و همت خیرین وارسته و بزرگانی که با اهتمام به امور خیر، باقیات ‌الصالحات ارزشمندی از خود به‌ جای گذاشته که با اخلاص و سخاوت بی‌حد خود منشأ ثمرات و اثرات زیادی در منطقه شده‌اند.»

حسین‌زاده با اشاره به فعالیت‌های خیرین گراشی در خلیلی گفت: در دهستان خلیلی نیز شاهد حضور خیرین بزرگواری همچون مرحوم حاجیه عظیمی، مرحوم حاج غلامحسین اسعدی، مرحوم حاج محمدعلی حاجی‌پور و حاج علی اکبر زینلی و دیگر خیرین بزرگوار منطقه و موسسات خیریه  هستیم که منشا خیر و برکت در منطقه هستند ویژه تشکر می‌کنیم.

حسینیه خلیلی توسط بانی خیر مرحوم حاج محمدعلی حاجی‌پور احداث شده است. ورثه مرحوم حاج غلامحسین اسعدی ساختمان تازه حسینیه فرهنگی- مذهبی خلیلی را با زیربنای ۸۲۲ متر مربع در دو طبقه با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان انجام خواهند داد.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. خاب خدا رو شکر.با این کار ، تمام مشکلات مردم محترم خلیلی حل شد!!!😏 مثل خود گراش از وقتی گراش پر از حسینیه و مسجد و دیگر اماکن مذهبی شده دیگه مردم و جوانان و میانسالانی که روزی جوان بودند تمام مشکلات و دغدغه‌هاشون رفع شده.دیگه با این کار اصلا نیاز مالی و مسکن و درمان و غیره‌شون حل شده!!!😏 ما حالمون خیییلیییی عالیه.ما خییییلی باحالیم.ما خیییلی خوشحالیم که هیچ مشکلی نداریییییممممم😣 آره خاب یه کلمه فرهنگی هم کنار مذهبی میذاریم تا دیگه کسی انتقادی نداشته باشه!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top