بستن

کار ایسنا، ایکنا و جهاد دانشگاهی از دهه فجر شروع می‌شود

با موافقت رییس جهاد دانشگاهی کشور دهه فجر امسال فعالیت مرکز جهاد دانشگاهی و خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در گراش شروع می‌شود.

به گزارش  هیأت امناء مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری گراش دومین جلسه این هیات با هیأت رئیسه جهاد دانشگاهی کشور در تهران برگزار شد.

این جلسه در محل نمایشگاه دست‌آوردهای جهاد دانشگاهی و در بوستان گفتگوی شهرداری تهران برگزار شد. در یک بعد از ظهر بسیار پرکار و شلوغ برای مسئولین جهاد دانشگاهی،  پس از بحث و تبادل نظر اعضاء ، زمین ساخت محل دائمی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری قطعی شد. پروژه ساخت مرکز اصلی دهه فجر امسال به زمین زده خواهد شد و فعالیت مرکز از تابستان سال ۹۲ در محل موقت آغاز خواهد شد.

از دیگر تصمیمات این جلسه افتتاح مرکز جهاد دانشگاهی و خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در دهه فجر امسال بود. در مراسم افتتاح  مسئولین جهاد دانشگاهی و مقامات استانی و شهرستان حضور خواهند داشتند.

هیات اعزامی از گراش  حاج عبدالکریم جعفری، حاج محمد نیساری و سرهنگ کارکن بودند که  از قم دکتر امیر حمزه مهرابی و از تهران دکتر خلیل بهمنی  به آنان ملحق شدند.  دکتر یادگاری، دکتر قاضی مغربی، دکتر زعیم کهن از هیأت رئیسه جهاد دانشگاهی و رئیس و معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم، رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان از دیگر حاضرین در جلسه بودند.

در پایان جلسه نیز متخصصین درمان سرطان، با نشان دادن اسلایدهایی، ضمن ارائه آمارهای نگران کننده‌ای از نقش سرطان در مرگ و میرها، بر ضرورت توسعه مراکز درمان سرطان در سراسر کشور از جمله گراش تاکید کردند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top