بستن

کاداگ از حسنی تجلیل می‌کند

کانون دانشجویان و دانش‌آموختگان گراش در نماز جمعه فردا از خدمات نماینده دوره گذشته مجلس تقدیر می‌کند.

به گزارش رویدادشهر مراسم تجلیل از علی‌اصغر حسنی به همت کانون دانشجویان و دانش آموختگان گراش(کاداگ) و با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه، فردا پس از اقامه نماز جمعه در حسینیه اعظم برگزار می‌شود.

به گفته جعفر یوسفی دبیر کانون دانشجویان و دانش آموختگان گراش، در این مراسم مسئولین شهرستان نیز دعوت شده‌اند. دراین مراسم نماینده پیشین در مورد عملکرد چهار ساله خود سخنرانی خواهد کرد.

کانون دانشجویان و دانش آموختگان گراش با نصب پوستر و بنر با عنوان سردار شهرستانی در سطح شهر، از عموم مردم برای حضور در این مراسم دعوت کرده است.

عکاس پایگاه خبری هفت‌برکه گراش

14 نظر

    1. دوست عزیز، حداقل مزیت این کار نهادینه کردن فرهنگ قدرشناسی از مسئولین بومی و ایجاد انگیزه برای سوق دادن افراد توانمند بومی برای مسئولیت پذیری در پستهای حساس است. اگر از اقدام کاداگ تشکر نمیکنید خواهشا فرافکنی و تخریب را کنار بگذارید. با تشکر.

  1. در پاسخ به شهروند گراش برادر یا خواهر من تقدیر و تشکر ایجاد انگیزه برای بقیه مسئولین در شهر می کند و دوست دارم دلیل های شما برای عدم تقدیر از آقای حسنی را بشنوم و یا بخوانم

  2. فرهنگ تشکر و قدردانی باید در شهر نهادینه شود. تشکر از شخصی که خدمات مهمی انجام داده لازم و شایسته است. هرچند بخشی از عملکرد وی قابل تقدیر نیست اما قسمت پر لیوان را نباید نادیده گرفت

  3. کاداگیها اگر می دانستند یک مهره سوخته را بزرگ نمی کردند شاید اگر من هم امتیازی می گرفتم مراسم را با شکوهتر برگزار می کردم

  4. ای کاش می شد مدارک را رو کرد تا عوام مردم می دانستند که حسنی کمترین نقشی در شهرستانی دارد نقش اصلی را کمیته ارتقا بر عهده داشت که به صورت فوق سری و خالصانه تلاش می کردند و حسنی صرفا مانند نمایندگان گذشته مانع شهرستانی نبودند حال چنانچه زمان و شرایط ایجاب کند مدارک و مستندات را رو خواهم کرد (یکی از اعضای کمیته)

  5. اقدام کداگ بسیار پسندیده و به نوبه خود درخور تحسین است. تجلیل از خادمان و زحمتکشان نشان از بلوغ سیاسی و اجتماعی است . اینکه به بعضی عملکرد ها و موضع گیر ی های یک نفر انتقاد وارد باشد نباید مانع تقدیر از اقدامات خوب و شجاعانه وی بشود.
    خدمات آقای حسنی در پیگیری شهرستان شدن گراش و استقلال ادارات، حقیقتا همه مردم گراش را برای همیشه خوشحال کرد.

  6. از تمامی دوستانی که معتقدند از جناب اقای حسنی چیزی یا امتیازی به کاداگ رسیده دعوت می شود به جلسات دوره ای کاداگ تشریف بیاورند و مستندات خود را کتبا ارائه نمایند . لطفا از هر گونه تخریب رسانه ای بپرهیزید و فعالیت های کاداگ را با تنگ نظری خودتان خراب نکنید. دفتر کاداگ جنب حسینیه حاجی شاجان اماده دریافت نظرات دوستان و منتقدان عزیز است

  7. گذشته از برخی عملکردهای قابل انتقاد جناب حسنی که آن را هم میتوان به پای بی تجربگی ایشان گذاشت اقدامات و تلاشهای ایشان قابل تقدیر است و این مراسم به حق برگزار شد.قطعا شهرستانی و استقرار ادارات بدون تلاشهای ایشان دستنیافتنی بود.هر چند باید از تلاشهای کمیته ی ارتقا هم تشکر کرد، اما این بی انصافی محض است که نقش آقای حسنی رو در ارتقا گراش نادیده گرفت.ارتقا یک بخش به شهرستان مستلزم تصویب هیئت دولت است و مطرح نمودن آن در هیئت دولت بدون درخواست و همراهی نماینده امری بسیار دشوار است و تنها با درخواست و تلاشهای کمیته ارتقای یک بخش محال به نظر میرسد.خدا رو شاکریم که این مهم هر چند نیمه تمام(با توجه به عدم استقرار و استقلال برخی ادارات و قضیه محدوده) حاصل شد و باید قدردان همه ی عزیزانی باشیم که در این مسیر تلاش نمودند از جمله آقای حسنی و اعضای کمیته ارتقا.همچنین باید از مسئولین و اعضا کاداگ برای اقدامات ارزنده ای که اخیرا انجام داده اند صمیمانه تشکر کرد.دوستان لطف کنند به جای تخریب کاداگ با آن همراه شوند چرا که سالهاست خلا چنین نهادی در شهر احساس میشد.ظرفیتهای کاداگ بسیار فراتر از این است.درود بر کاداگ.

  8. البته امتیاز صدرا دیجیتال که توسط حسنی اخذ شده شاید ربطی به کاداگ نداشته باشد و تلاش این دوستمان که تاکنون از پشت پرده سیاست خبر ندارد در ملزم کردن ادارات به دادن هدایا از روی علاقه شخصی باشد الله واعلم

  9. اگر به ادعای خود ایمان دارید مستندات خود را کتبا ارائه نمایید .به یاد داشته باشید کاداگ یک مجموعه است و تصمیمات نهایی را همه با رای گیری اتخاذ می کنند . کاداگ وابسته به هیچ گروهی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 نظر
scroll to top