بستن

کمبود قطعه، پمپ‌بنزین‌ها را فلج کرده است

هفت‌برکه – از چشم شما: شلوغی پمپ‌بنزین‌های گراش به دلیلی عدم تامین قطعه الکترونیکی نازل سوخت است. مسئولین وعده داده‌اند این مشکل تا پایان مهرماه حل شود.

قضیه از گلایه یکی از شهروندان در گروهی واتساپی شروع شد: «چرا وقتی پمپ بنزین‌ها شلوغ است. همه پمپ‌ها کار نمی‌کنن که تراکم به وجود نیاد؟»

 

تعطیلی به خاطر کمبود قطعه است

برای پیگیری موضوع به دو جایگاه سوخت گراش سر زدیم. 

جعفر اژدری مسئول جایگاه خلیج فارس گفت: «شلوغ شدن جایگاه برای ما هم دردسر است. از ۲۹ نازل موجود، به دلیل کمبود قطعه ۲۱ نازل از دور خارج شده است. قطعه مورد نظر یک قطعه الکترونیکی است که بدون آن سوخت‌گیری ممکن نیست.»

اژدری در مورد پیگیری‌های خود برای رفع این مشکل گفت: «ما از خردادماه پیگیر هستیم اما هنوز هم اقدامی نشده است. این مشکل در شهرهای دیگر هم ممکن است وجود داشته باشد اما در منطقه ما شدیدتر است. تنها تامین‌کننده انحصاری این قطعه هم خود شرکت نفت است و نمی‌توان از بازار آزاد تامین کرد.»

اژدری در مورد دردسرهای خرابی پمپ‌ها گفت: «افزایش تراکم باعث معطلی و نارضایتی مردم می‌شود. مردم فکر می‌کنند ما عمدا بعضی پمپ‌ها را برای کاهش نیروی کار از دور خارج کرده‌ایم در حالی که این طور نیست. مساله کرونا را هم باید در نظر بگیرید که تلاش ما برای کاهش تراکم با این مشکل به وجود آمده ناکام ماند.»

در جایگاه تازه تعمیرشده کوهگرد نیز این مشکل وجود دارد. هاشمی مسئول این جایگاه گفت: «در جایگاه ما هم ۴ نازل منتظر قطعه است. با این اوضاع شاید تصمیم بگیریم یک پمپ جدید اضافه کنیم که شامل ۴ نازل است.»

شرکت نفت: تا آخر مهر مشکل را حل می‌کنیم

مسعود حسنیان رییس شرکت پخش فراورده های نفتی ناحیه ویژه لارستان  در پاسخ به پیگیری هفت‌برکه گفت: «این یک مشکل عادی و معمول است که به دلیل جابه‌جایی پیمانکار به وجود آمده است. برای تامین قطعه مشکل خاصی نداریم. این مساله در کل کشور وجود دارد و پیمانکار قبلی توانایی انجام تعهدات را نداشت. از شش ماهه دوم پیمانکار جدید مشغول به کار شده است و قول داده است تا پایان مهرماه مشکل حل شود.»

باید یک هفته دیگر منتظر ماند که آیا مشکل شلوغی جایگاه‌های سوخت به ویژه در ساعت‌های عصر طبق وعده پیمانکار و شرکت نفت حل می‌شود یا خیر؟

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. تا وقتی یک دنده باشیم باید همینجور زندگی کنیم یک روز قطعه یک روز تخم مرغ یک روز پوشک یک روز خودرو یک روز ماسک تا آخر عمرمان هر روز یک چیزی کمبود داریم فقط خدا به داد این ملت برسه

  2. در جواب علی بله تازمانی که مسئولین بی کفایت ما در برابر حرف ولی یکدندگی میکنند و دل در گرو مذاکره با شیطان دارند و اوضاع داخلی را رها کرده اند اوصاع همین است خدا به داد این ملت برسد که مسئول با کفایت انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top